tirsdag, august 29, 2006

Flere sommerminner - More summer memories

Vi tilbringer hvert år deler av sommerferien i Selje som ligger helt nordvest ved havet. Det er en vakker liten bygd med storslått natur. mens vi var der besøkte jeg og datteren min Doktorgården i Selje. De har en fin interiørbutikk og en liten cafè med koselig atmosfære,og de tilbyr også overnatting i rom med vakker innredning. På bildene under viser jeg en del av interiøret og det som selges i butikken. Skulle gjerne ha overnattet på et av de flotte rommene ;-} ,men siden vi har familie på stedet,så er jo overnattingen allerede ordnet.......
Every year we spend some of our vacation in Selje on the northwest coast of Norway. Selje is a beautiful little village, surrounded with breathtaking nature. My daughter and I visited Doktorgården i Selje when we were there. They have a cosy little interior shop,a cafè and beautiful rooms where you can stay the night. You can se Doktorgården and the interior in my photos below.

Den gamle,men nyoppussede Doktorgården.



9 kommentarer:

  1. Der skulle jeg ha vært... Så helt herlig ut der. Tror det var der Julie hadde bilder fra i bloggen sin også :-)

    SvarSlett
  2. Anonym7:03 a.m.

    Så nydelig, der skulle jeg ha vært ser jeg!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, hadde ikke hatt noe i mot overnatting der jeg heller. Og så utrolig mange fine ting å kjøpe der. Likte det nederste bildet.

    SvarSlett
  4. Anonym9:31 a.m.

    Å, der var det mye fint!

    SvarSlett
  5. Anonym9:33 a.m.

    Åja, der vil jeg også ha vært...

    SvarSlett
  6. What a very lovely photo's.

    SvarSlett
  7. ...men så morsomt å se. La ut bilder igår av et fat jeg kjøpte på doktorgården i sommer. Alle ble så begeistret for den plassen, så kjempeflott å se alle dine fine bilder her. Kjempetrivelig sted. Var å tittet på rommene og, skulle gjerne ha overnattet ja : )

    SvarSlett
  8. Sol, thats my shop!
    The house is also very beautiful.

    Sigrun

    SvarSlett
  9. Hei igjen.
    Leah;Ja jeg ser at Julie også har bilder derfra.Hun og jeg har svigerfamilier på hver sin kant av fjellet der ;-}
    Monique;Thank you very much for your comment,glad that you like the photos.
    Julie; De hadde jo så mye fint der,men jeg kjøpte ikke så mye(ikke så mye som jeg hadde lyst til)Vi spiste en liten matbit på cafèen også...Så lyst å trivelig der,bare en fryd ;-}
    Sigrun; My kind of shop too..Great to see all the lovely things and the beautiful interior...

    SvarSlett