onsdag, oktober 15, 2008

Litt av hvert

Noen dager føler jeg
at hvis eventyrprinsen
kysset meg,
så ville jeg bli forvandlet
til en vaskemaskin......


Denne "karen" her satt på en av mine høstroser og koset seg sist lørdag. Han hadde det slett ikke travelt i motsetning til meg som har hoppet på karusellen igjen etter en avslappende høstferie....Tre dager med migrene har gjort at jeg ikke har orket å være i nærheten av bloggen min,men nå gjør jeg et lite forsøk ;-}
Jeg har fått en kjempekoselig award fra Duften av erteblomster som jeg gjerne vil takke for. Tusen takk for at du setter pris på meg. Det rører meg!

Jeg tror ikke jeg vil dele den med en spesiell blogg,men dedikere den til alle på linklisten min. Dere gir meg opplevelser alle sammen, og med det rører dere hjertet mitt ;-}

3 kommentarer:

h.espe sa...

Utrolig flott bilde!! Putene du har laget, og viser i forrige innlegg var bare nyyydelige, og bildene av høstbladene like så... Helt tydelig et veldig bra kamera du har, i tillegg til at fotografen også kan jobben sin...:o)

Ha en fin kveld videre!

Klem:o)

Tara sa...

nydelig bilde...

elsker bloggen din...derfor ligger den en award til deg på den nye bloggen min Pieces...

klem tara

Randi sa...

Som vanlig, nydelige bilder her hos deg. De er så skjøre og delikate, nesten så jeg er redd de skal knuses...hihihihi...bra det er en blogg.

Kos deg i kveld.
Klem