mandag, februar 18, 2013

Vår lille sjarmør

I sommer kom denne lille sjarmøren til oss fra Sverige. Han er som navnet hans tilsa en liten Prince Charming. Hos oss fikk han navnet Chicko. Oppkalt etter mine to vakre Collier.......Så han er altså 3. generasjons Chicko. Han er en Coton de Tulear, og er selvfølgelig verdens vakreste hund!
Det tok lang tid å finne et navn som passet, og kjært barn har som kjent mange navn. Barna der jeg jobber begynte å kalle han Houndini, fordi han var så flink til å bryte seg ut av hundebagen sin...;.) Men vi endte til slutt opp med Chicko.

2 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Neimen, så søt.
Gratulera med nytt familiemedlem:)
Veldig kjekt at du er tilbake igjen.
hildeklem*

Sol sa...

Takk Hilde, han er en ordentlig sjarmør, og vi er så glade i det nye familiemedlemmet vårt.
Ja, nå er det veldig lenge siden sist. Jeg har hatt en pc som var tilnærmet ubrukelig, + at kameraet mitt ikke er i orden heller, så derfor var det ikke like moro å blogge. Jeg har vært helt iPad frelst, men det er ikke så gøy å blogge fra iPad`en. Nå fikk jeg ny pc til jul, og da har bloggelysten kommet tilbake. Håper at det står bra til med deg!