tirsdag, september 22, 2009

Duften av Erteblomster`s giveaway.

Vibeke i Duften av Erteblomster feirer 100000 besøk og har i den anledning en Giveaway på bloggen sin ;-} Den har jeg lyst til å være med på! Har du lyst til å være med på den , så gjør du som hun har beskrevet i bloggen sin.......og legger inn dette innlegget på bloggen din ;-}
Gratulerer så masse Vibeke!!

BIG giveaway!
I anledning at jeg har passert 100000 besøk her inne på bloggen min så ønsker jeg å feire med en STOR giveaway! Alt du trenger å gjøre er å kopiere dette innlegget og publisere det inne på din egen blogg :) Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, lykke til venner!Disse herlige bloggerne som du kan se under her har bidratt med hver sin gave i denne anledningen og jeg kommer til å lage et innlegg her inne denne uken om hver og en av dem slik at dere kan bli bedre kjent med dem.

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Klart man vil äre med.
Så da kopierer eg dette inlegget og legger det på min blogg.

Håper alt er bra med deg. Det er lenge sen sist.
Solskinn og 11 grader og en flott höstdag.
Klems Synne.

Vibeke sa...

tusen takk for gratulasjonen kjære sol! koselig at du deltar :)

klemmer

Kreoline sa...

Hei Sol, lenge siden nå. Håper du har det bra og er frisk og rask. Du regner vel kanskje bort du også, her er det regn og regn, er så lei, men ikke noe vi kan gjøre med det. Ha en fin uke, kos deg, klem fra Mona.