søndag, november 07, 2010

November, tid for lys, varme og en iPad....

Det blir litt ekstra behov for lys og varme i kalde novemberkvelder synes jeg....
Her har vinterforkjølelsen slått til med hard hånd, og jeg har holdt meg under dyna de siste dagene. Datteren har vært i Sverige i helgen på et stort brytestevne, og jeg har fulgt spent med fra senga.... Kjøpte meg nemlig en iPad i høst(japp, er litt glad i slike duppeditter...) og den har vært kjekk å ha nå. Jeg har kunne følge med på resultatene underveis, og kunne glad konstatere at hun brøt seg fram til en bronsemedalje, noe som er en kjempeflott prestasjon! iPad`en er kjekk til mange andre ting enn å surfe på nettet også. Jeg laster ned musikk fra iTunes, diverse artige app`s osv, osv. man kan laste ned bøker også. Jeg har kun lastet ned noen barnebøker som jeg har brukt på jobb, og ungene var veldig begeistret. Jeg skulle ønske det fantes noe sånt når mine unger var små, for det blir enda mer spennende med bøker der man kan få personene i boka til å snakke eller bevege seg bare ved å berøre en skjerm ;-}

Ingen kommentarer: