onsdag, februar 20, 2013

Grønt er absolutt skjønt

 
Jeg hiver meg på X-faktor på Moseplassen i dag også. Nå er det de grønne og sorte blomstene som står i fokus. Jeg har ikke noe bilde av en sort blomst, derfor må det bli denne flotte "umodne" Solsikken som får være min X-faktor blomst i dag. Den fanget jeg inn da jeg og en venninne var og plukket urter og tørkede blomster til tørking, i en vakker hage, et stykke fra der vi bor. Solsikkene er vakre når de står i full blomst, men jammen er de nydelige når de ikke er fullt utsprunget også ;-)

3 kommentarer:

krepsemor sa...

Så flott den uutsprungne knoppen er! Det gjelder å ha et blikk for flotte motiv!
Lykke til!

Mettes Have sa...

Fantastisk smukt billede. Man bliver nysgerrig efter at se den folde sig ud :-)
Lykke til

hageglad sa...

Det er jeg enig med deg i! Dette var en nydelig knop som sikkert var spennende å følge frem til den sprang ut? Hege