mandag, desember 15, 2008

14. Desember

Jeg rakk ikke å legge inn søndagens kalenderbilde før midnatt....Det har vært en søndag fylt med aktiviteter og begivenheter. Jeg har bakt, laget god middag, og pakket inn gaver. Jeg har også prølvd å ta julekortbilder av tenåringene mine, men det er minst like vanskelig som å ta bilde av en aktiv 3- åpring... ;-}Datteren har vært på kirkekonsert med musikkorpset, og i kveld har vi hatt besøk av den polske treneren vår. Ungene har spilt X-box spill med han og vi har hørt på musikk og til og med danset. da har man jo ikke tid til å være på nett....Dagens bilde måtte bare inneholde noe av det som har preget dagen. Jeg har tatt ørtogfjørti bilder av ungene,men jeg tror ikke at et av dem ble bra nok....det andre bildet er av Idatteren og vår polske venn i full konsentrasjon om bilspillet.

Ingen kommentarer: