torsdag, desember 11, 2008

Ny adventstjerne

Jeg kjøpte en ny adventstjerne i dag ;-} Den henger der i vinduet og skinner så fint.... Stjernen er enda finere i virkeligheten enn jeg greier å formidle på bildet. Akkurat nå er vindusutstillingen i butikken en stjerne fattigere, for jeg fikk kjøpe den siste de hadde.......Jeg hadde tenkt å kjøpe en hvit, men det hadde de ikke igjen. Denne er sølvfarget,men det kan man faktisk ikke se når det lyser i den. Den er vakker å se på og den gjør meg glad.

I bought a new advent star for the window today. It looks even better than I can manage to show you in the photo. I wanted to buy a white one, but there wasn`t any left, so I bought the last one they had and it`s silvery. It`s a beautiful star and it makes me smile.. ;-}

8 kommentarer:

Hulda sa...

Så fin stjerne! :) Koselig bilde av katten og datteren din under her. Kan se at de koser seg begge to. :)

Hulda sa...

Så fin stjerne! :) Koselig bilde av katten og datteren din under her. Kan se at de koser seg begge to. :)

raining sheep sa...

Beautiful star...I can't find any like that in Calgary...I have looked, I thought maybe Ikea might have them but did not see any. Silver sounds wonderful...it would have an amazing sparkle.

Synnøve. sa...

Det var en fin stjerne må eg si.
ser ut for att dattra og Mio koser seg sammen over pizza.
Ha det gott.
Synne.

litenIda sa...

Det var en vakker stjerne!

Ingrid sa...

Stjernen ser nydelig ut.. så da må den jo være utrolig fin i virkeligheten! :)
Kos deg i ditt stjerneskinn.. :)

Solstad sa...

Stjernen er nydelig :)) Jeg også ønsker meg en ny ;)

Hem och Lycka sa...

Jättevacker! kram