onsdag, april 20, 2011

Forsythiakvister og hjemmepåske

Jeg pynter ikke mye til påske, men vi har en vakker gul Forsythiabusk i hagen, og det blir herlig vår(og påske....) når man tar inn kvister fra den. Her kun en enkel gren og et nydelig malt påskeegg fra Polen, som jeg fikk av datterens polske trener i fjor på bursdagen min ;-}
Det blir hjemmepåske for størsteparten av familien i år. Sønnen er russ i år, og de er i full gang med å sette i stand russebilen sin. Påsken skal brukes til å style og reparere den. Mamma`n håper virkelig at den blir satt i tipp topp stand, slik at hun slipper å bekymre seg utover våren........
Selv er jeg sykepasser i påsken, for min mor som har leddgikt, og som var så uheldig å dette å brekke skulderen rett før påske. Og det at hun går med foten i gips, gjør ikke akkurat situasjonen bedre.....Datteren har reist avgårde til Kristiansund for å trene i påskeferien ;-}
Med det nydelige og varme været vi har her på østlandet nå, så kjennes det ikke feil å være hjemme i påsken og nyte sola på verandaen!

Ingen kommentarer: