torsdag, april 03, 2008

Blogging with a purpose

Jeg vet at jeg allerede har fortalt dere hvor jeg rørt og glad jeg er for den varme og omtanke som dere, helt ukjente mennesker, viser meg i den tunge tiden som jeg, og første og fremst mine venner går gjennom etter å ha mistet mannen/faren, og deretter har opplevd å miste alt de har i en brann.... Jeg vet at de også ville satt pris på alle de gode ordene deres om de hadde lest det dere skriver. All omtanke betyr masse!
Jeg har vært så heldig å få "Blogging with a purpose" prisen av to flotte bloggere ;-} HJERTELIG TAKK til Gøy på landet og Gawo..... Begge to er blogger som jeg liker godt å besøke. Så jeg gir gjerne prisen tilbake til disse to;-}
Ellers så er det mange blogger som gir dagene mine lysere.....faktisk mange flere enn de som står på linklisten min. Jeg gir den gjerne videre til Livet leker som jeg synes har en svært engasjerende og interessant blogg. Mal din dag har også en vakker blogg, der hun skriver om livet, hva som rører seg rundt henne og hennes familie, dessuten tar hun vakre fotos, og maler selv nydelige bilder. I det siste har de opplevd en del ting som har vært ganske vanskelig,derfor fortjener hun denne prisen. En pris også til Perlan som gleder meg til sine fine interiørbilder. MEN jeg må jo bare si at ALLE bloggene jeg besøker fortjener en slik pris. De gir meg noe alle på sitt vis. Fortsett med det.

I got this award from two excellent bloggers,and I thank you so very much! I give the awrd back to them,and also to the three bloggers on the links above. Really, all the blogs that I visit are Blog with a purpose for me....They all give me something. Thank you each and everyone of you!

1 kommentar:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Uansett , send meg din adresse på :
annichedesign@gmail.com

Det kommer likevel en liten overraskelse i posten !!!
Som en av de jeg har blogget med lengst , men kanskje ikke oftest er du en av de jeg setter mest pris på ....

Innleggene dine oser av varme Sol
Jeg håper på mange sommerkunder ja , gleder meg såååååå!!!

klem og god helg!