fredag, mai 23, 2008

Blomsterduft ~The scent of flowers

Det er helg og stuen pyntes med blomster. Jeg skal jo få celebert besøk i morgen ;-}

Disse to lysglassene i fattigmannsølv..., ehh de er gullfargede, så det er kanskje fattigmannsgull...? ;-} De vant jeg i lotteri på skolen vår 17. Mai. Heldig, ikke sant...? De gir et vakkert lys....Huset er vasket og ordnet. Jeg er klar for å ta imot gjester...., men nå skal jeg se på Hotell Babylon. Morsom serie....

The scent of flowers is filling my livingroom. My guests are arriving tomorrow,and I have cleaned the house and I have decorated the livingroom with flowers.....

7 kommentarer:

tinemor sa...

Det blir litt sånn ekstra hælg når man får pyntet med blomster.
Det gir litt luksusfølelse i hverdagen syns jeg. -Får aldri nok av blomster.

mreteveian sa...

Takker for hyggelig følge denne uka, - god helg!

Marie sa...

Fleire fine innlegg og nydelege bilder sian eg var innom sist :)

God onsdag :)

Hulda sa...

Så utrolig flotte bilder du har tatt av syrinen. Flott! Fine lysglass du vant. :) Kan tenke meg at besøket var vellykka!

LiLi M. sa...

Hi Sol, long time since I have been here. Thought I tag you, then it will be not so long till I return here ;-). I see you are having guests, so take your time, of if you don't feel like it, no hard feelings. Have a nice time with your guests!! Lovely flowerpictures again. I still cherish that peony picture with the ants and the other flower picture from you!

bernard n. shull sa...

i did a little research after you told me about your "thing", and if you want a way to make more money using your your blog you can enter this site: link. bye.

Jorunn sa...

Hei Sol!!
Nyter du sol og sommer?
Jeg har en utfordring til deg på bloggen min!
Ha en superu dag!
Klem