onsdag, desember 02, 2009

Jeg pakker inn pakker....


Et av mine beste minner fra barndommens jul, er det å få pakker i posten fra besta, og resten av familien på vestlandet. Det var helt magisk!! Den inneholdt ikke bare julegaver,men litt penger til snop, og julemat som finke og mårpølse;-} Og gjerne noen sokker som besta hadde strikket til meg. Jeg synes enda det er veldig spesielt å få pakke i posten fra vestlandet, selv om det er helt annerledes nå enn da jeg var lita. Nå sender jeg selv pakker vestover, og i dag er det den store pakke-inn-dagen......

4 kommentarer:

Solstad sa...

Hei hei Sol :) Takk for hyggelig kommentar fra deg .Jeg har hatt ei laaang bloggtørke men no er det godt å komme igang igjen kjenner jeg :)
Jeg har også tenkt å pakke inn gaver i dag , men er så trøtt at jeg tror det må vente til i morgen.
Det er forresten du som har inspirert meg til å adventsblogge :) håper du synes det er greit og at det ikke blir for likt din blogg...:x?

Ønsker deg en fin kveld. Klem :)

Melusine sa...

Å sende pakker til dem man er glade i er så koselig! Jeg har ikke vært vant til å ha famile på andre kanter av landet, men etter at min bror flyttet østover har det blitt en del pakker frem og tilbake. I år er den allerede ordnet og sent :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Å få pakke i postkassa er så utruleg koseleg, og det er også kjekt å sende pakkar avgarde:)
Flotte pakkar du lagar til ser eg.
Ha ei fin førjulstid.
Klem H

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Det er kjempekos å få pakke i posten :) og spesielt overraskingar er jo kjekt! :) Ha ei fin veke! godklem