tirsdag, desember 15, 2009

Julepynt

Emmeline skriver om julepynten som hun lagde til et tv-opptak hun var med på;-} Vi har også laget hjerter av silkisleire, men har pyntet dem på en litt annen måte. Før leiren var tørr stemplet vi dem med scrap-stempler. De ble kjempefine! Det er ungene på skolen der jeg jobber som har laget dem. De laget dem som gevinster til julemessen vår, og datteren min var så heldig å vinne et av dem ;-} Fin idè til å lage billig julepynt.
Jeg glemte å skrive om det som hendte da jeg kom på jobb i går, det skulle jo selvfølgelig ha vært med under gårsdagens innlegg. Det hadde kommet en fugl inn på skolen da "vaskedamene" åpnet vinduet, og den kom fykende inn til meg da jeg kom, og nektet plent å fly ut av vinduet igjen. Den suste gjennom rommet hvileløst til ungenes store fryd......Til slutt måtte vi bare gi opp, og la den få være i fred. Vi forlot rommet med to av vinduene åpne, og etter en time, da det hadde blitt lyst ute, var fuglen fløyet ;-} Det var iskaldt i rommet,men det hele endte godt heldigvis. Ungene hadde i alle fall noe nytt å spennende å fortelle når de kom hjem den dagen!

Ingen kommentarer: