fredag, januar 01, 2010

Den første dagen i året.....

.....har blitt tilbragt i pysjen foran tv`n. Jeg må alltid få med meg Nyttårskonserten fra Wien, og den var utrolig flott i dag ;-} En annen ting jeg må få med meg er Nyttårshopprennet, og der gjorde de norske en god innsats i dag! Noe som ikke er så ok, er at jeg i løpet av natta har greid å bli forkjøla......;-[ Også jeg som er invitert til stor bryllupsfest i morgen kveld....Et vennepar av oss giftet seg da de var i utlandet i høst, og i morgen skal de ha en skikkelig bryllupsfest for familie og venner. Vi må opp supertidlig i morgen for å kjøre datteren til Gardermoen. Hun skal på treningssamling med landslaget der i en uke ;-} Det kommer til å bli topp. Er jo ørlite bekymret for å sende en 14-åring av gårde sånn,men hun reiser jo sammen med en trener og flotte jenter som er eldre enn henne.....
Håper at dere alle har hatt en fin start på det nye året.
Innimellom all tv-titting i dag, har jeg tatt noen få bilder av min hvite Amaryllis. Håper på bedre fotolys i morgen......

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så vakre vinterbilder du la ut i går. Virkelig snevinter hos dere! Blir vakre bilder av slikt. :) Håper du kvikner til av forkjølelsen! Godt nytt år!

Marie sa...

GODT NYTT ÅR!

FO - 2 sa...

Delikat bilde og utsnitt.
Nydelig. :)

God bedring ønskes deg.
Og GODT NYTT ÅR - igjen. ;))