lørdag, januar 09, 2010

Se hva jeg fikk i posten i dag ;-)

Er det ikke utrolig flott? Jeg ble helt målløs da jeg åpnet denne fine gaven som jeg fikk fra Home4us . For en stund siden skrev jeg en kommentar under et Pay it Forward innlegg hos henne, og i dag var jeg så heldig få pakke fra henne i posten.

Hun har strikket et nydelig sjal i rosa toner, mykt varmt og godt. Passer jo ypperlig nå i kulda, og det er akkurat slike farger som jeg liker........

Jeg fikk også denne kjempefine toalettvesken i patchwork, og disse to søte hjertene. Er det noe rart jeg ble målløs. Jeg setter enormt stor pris på det, det skal du vite. Det er helt spesielt å få en hjemmelaget gave. Og så er det veldig koselig å få en gave i posten når man er syk. Hjertelig takk for en vakker og omtensom gave. På det fine kortet hadde hun skrevet disse flotte og sanne ordene av Arnulf Øverland;


3 kommentarer:

Skogkjerring sa...

WOW! I have had that happen to me one time before, someone sent me something when I totally didn't expect it and I was speachless. It was also a homemade gift which had been made with me in mind- those are the best gifts ever! When someone takes time to make something for you and only you, you can't help but feel special.
Your gifts are beautiful and probably reflect their new owner perfectly! Forsett god bedring da!!!
KLEM <3

Marianne sa...

Godt nytt år tilbake! Heldiggris, så hyggelig med gaver da : )

Synnøve. sa...

Så flotte gaver du fått.
Man blir glad av slikt.
Liker den sjalen må eg si.
Man trenger noe varmt om seg i kulda.
Go bedring nå vennen.
Klems Synnöve.