søndag, januar 24, 2010

R = ukens bokstav



Roser skulle falle inn under ukens bokstav. Denne gangen er det faktisk også Polaroidroser ;-} Jeg elsker roser, og gleder meg til sommeren når blomsterbedene mine igjen er fylt med vakre roser som dufter herlig! I mellomtiden får jeg heller gledes over en vakker bukett på stuebordet mitt ;-} Flere bidrag med ukens bokstav finner dere her.
Skulle det være noen andre som har lyst til å polaroidisere bildene sine, kan man gjøre det her.
Jeg har hatt det kjempemoro denne morgenen, med å leke meg med å gjøre om en del av bildene mine til polaroids.

6 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Så lekkert bilde! Takk for tips! Nå skal jeg inn å leke litt.

Klem fra
Anette Willemine

Living next to me sa...

ja det var lekre bilder og jeg la siden i favoritter, Roser er nydelige og jeg venter bare på sommeren og at hagen skal våkne til liv under snøen . F

Maria sa...

Vacker bild!
Ha en bra vecka!

Synnøve. sa...

Ett flott bilde. Men hvad er polaroidisere för noe?
Er ikke så hjemme i fotografens verlden skjönner du. Men kommer nok dit en dag eg og.
Klems Synnöve.

qehenne sa...

Riktig nydelige roser du har til pryd. Nå går det mot tiden hvor vi kan bare gå å plukke alle de blomster vi vil ha.
Ha en flott uke.

Petunia sa...

Et virkelig flott rosebilde:) Perfekt for R!!!