onsdag, desember 01, 2010

1. Desember


Overskriften i dag er ikke særlig oppfinnsom akkurat, men etter en slitsom dag, var det beste jeg kunne finne på......
Som vanlig går jeg inn i desember i rekordfart med en masse gjøremål i sikte....og som vanlig er jeg seint ute med å få adventskalenderen til "ungene". De vil nok ikke like å bli kalt unger lenger..., den eldste fylte faktisk 18 i går ;-} Det er mulig at man er for gammel til adventskalener når man er 18, men mor synes ikke det....Og 15 åringen synes i alle fall IKKE at hun er for gammel, så i løpet av morgendagen skulle nok begge kalenderene være ferdig(håper jeg)
Dagens kalenderbilde, er av den nyinnkjøpte adventsstjerna mi(en av dem....), siden jeg ikke kunne vise bilder av ferdiginnpakkede adventspakker i kveld ;-}

Ingen kommentarer: