torsdag, desember 02, 2010

Når nettene blir lange og kulda setter inn........


November har vært en kald måned, og det ser ikke ut som om Desember skal bli noe mindre kald. Det første man må gjøre når man kommer hjem fra jobb, er å fyre i ovnen. I går var det samme antall grader både ute og inne da jeg sto opp...18 grader bare med den forskjellen at ute sto det et minus og inne sto det pluss foran.....
det er dårlig med fotolys når jeg kommer hjem fra jobb,men i morgen begynner jeg litt seinere, så da kan jeg kanskje få tatt noen litt mer spennende bilder enn de to første dagene av julemåneden ;-}

1 kommentar:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Ojoj, det var jammen meg kaldt.
Her var det - 12 i dag og det var kaldt nok for meg.
Skal ikkje klage, me har ved og fyrer, men eg er ikkje mykje ute nei.
Rasmuspusen kom heim i går, heldigvis.
Noko svolten, og veldig skitten på labbane, så kor han har vore er ikkje godt å vite.
Du må ha ei fortsatt fin adventstid.
Klem H