tirsdag, desember 07, 2010

Designerkuler....

"Arne & Carlos har skapt julekulemani" kan jeg lese på internettet;-}
Jeg har ei venninne som absolutt er bitt av strikkejulekulebasillen. Hun har strikket X antall kuler allerede. Selv er jeg ikke bitt av basillen(ennå.....), men var så heldig å vinne to stykker på utlodning ;-} Kjempeheldig synes jeg, da slipper jeg å lage noen selv, og kan heller konsentrere meg om de julegavene jeg holder på å strikke.......;-}
Meeeen jeg ser ikke bort fra at jeg kommer til å prøve meg på å strikke en etterhvert..........

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Så flotte julkuler.
Tenk om man kunde strikke.....
Håper det er bra hos deg. Her er alt under kontroll.
Det er litt kaldt ute nå da, har värt nesten 30 kuldegrader her nå i natt. Dieseln i bilen har klaka så den er nok litt frossen :))
Men det ordner seg hihi.

Ha nå ei flott onsdag.
Klems Synnöve.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.