mandag, juli 10, 2006

Colour week - Mandag - Hvit

Denne uken drar jeg i gang "Colour week" etter en idè fra noen svenske blogger,blant annet hos Flittiga myran .Det går ut på å fotografere en dag ut i fra en farge.Etter som jeg elsker å fotografere så lot jeg meg inspirere. Håper at andre gjør det samme ;-}
  • Mandag - Hvit
  • Tirsdag - Brun
  • Onsdag - Grå/svart
  • Torsdag - Blå
  • Fredag - Rød


Litt sommerstemning på verandaen. Den hvite Prestegårdsrosen har min mor tatt med fra vestlandet for mange år siden. Rosen trives kanskje ikke like godt her på østlandet som i vestlandsklimaet,men den blomstrer vllig vekk og dufter herlig!

Min sommerlige jordbærkrukke full av nyrørt jordbærsyltetøy....mmmmmm.......!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så stilig! flotte bilder, og en god idè, blir med på denne fargeuken jeg også! :)

Haust sa...

Så fint du har det på verandaen din!

Anonym sa...

Så artig. Følger med både deg og Hulda denne uken. Har ikke blogg ellers skulle jeg også ha blitt med.