lørdag, juli 01, 2006

Sommerferie!


Jeg har hatt ferie en hel uke allerede,og den uken har gått fort!!!
Jeg har brukt uken til å rydde litt,bake,lese, og når sola endelig kom tilbake etter MASSE regn,måtte en jo bare tilbringe en god del tid ute også. I bedet blomstrer rosene.Denne som er avbildet her,er en Austin - rose med en nydelig duft,men jeg husker ikke navnet på den dessverre...Det er forresten ikke bare jeg som koser meg med blomstene i hagen......Insektene setter også pris på plantene.... ;-}

Margerittene blomstrer også villig vekk.Det er en takknemlig blomst å ha i krukker og bed,og den blomstrer også til langt utpå høsten.

4 kommentarer:

cia sa...

vilka vackra fotografier du knäpper.
kul att du hittat min blogg,
välkommen tillbaka

Hulda sa...

flotte blomsterbilder, og nyt ferien!

Anna sa...

Du tar så vackra bilder! Breathtaking!

Sol sa...

Hjertelig takk!