lørdag, juli 01, 2006

Sommerferie!


Jeg har hatt ferie en hel uke allerede,og den uken har gått fort!!!
Jeg har brukt uken til å rydde litt,bake,lese, og når sola endelig kom tilbake etter MASSE regn,måtte en jo bare tilbringe en god del tid ute også. I bedet blomstrer rosene.Denne som er avbildet her,er en Austin - rose med en nydelig duft,men jeg husker ikke navnet på den dessverre...Det er forresten ikke bare jeg som koser meg med blomstene i hagen......Insektene setter også pris på plantene.... ;-}

Margerittene blomstrer også villig vekk.Det er en takknemlig blomst å ha i krukker og bed,og den blomstrer også til langt utpå høsten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka vackra fotografier du knäpper.
kul att du hittat min blogg,
välkommen tillbaka

Hulda sa...

flotte blomsterbilder, og nyt ferien!

A sa...

Du tar så vackra bilder! Breathtaking!

Sol sa...

Hjertelig takk!