onsdag, september 05, 2007

Vestland, vestland....~ West coast

Jeg er tilbake fra vestlandet.
Det har vært en underlig tur fylt av glede, sorg og savn....
For meg er Bremanger verden vakreste sted.
Jeg fikk tatt en herlig rusletur på Grotlesanden på fredag morgen før begravelsen. Det var nydelig vær, vakkert og stille....En flokk måker lettet da jeg kom,og igjen lå denne lille hvite fjæra........

I`m back from the Westcoast. It`s been a strange trip, filled with joy, and sorrow. To me Bremanger is the most beautiful place on Earth.I took a walk on the Grotle beach before the funeral. Weather was beautiful,sunny and quiet. A flock of Seagulls left as I got there, and this little feather was left behind......

8 kommentarer:

elin1976 sa...

Godt at du er tilbake igjen. Håper det gikk greit med begravelse osv. Bildet du har klart å få tatt er nydelig. Dette er jo et sånn bilde som virkelig er værd å fortørre opp å ha på veggen. Ha en super dag:O)

FO - 2 sa...

Vakkert motiv! :)
Livet er mangfoldig ja.
Håper at du har det bra vel hjemme!
Klem fra Ida.

Anonym sa...

Koselig å ha deg tilbake igjen...
Nydelig, stemningsfult bilde...

Ha en koselig kveld...

Marie sa...

Vakkert motiv du viser! Merkeleg med kjensler; kan vere sorg, vemod og ei slags glede på ein gong...
Kjekt at du er tilbake :o)
KLEM

HildeS/Frøken Fryd sa...

Det er sant at eit bilde kan sei meir enn tusen ord.
Rett og slett vakkert!!
Kjekt at du er tilbake igjen:)

Mia sa...

Finnes det noe nydeligere sted enn Vestlandet...? Spesielt når det er fint vær... Alltid like flott og majestetisk å se fjellene og fjordene. Jeg har jobbet i Geiranger, på et hotell, en sommer (for maaange år siden) og minnes fortsatt tiden der med glede. Vi besøkte Geiranger igjen for et par år siden, og jeg ble minst like betatt. Ønsker meg tilbake til Vestlandet, ja...

Solstad sa...

Koselig å ha deg tilbake igjen :) Ja vestlandet er vakkert...men vi som bor her glemmer ofte å se det ;)
Klem.

Sol sa...

Hei dere. Den lille lette fjæra, spor etter fuglene...det var noe sart ved det, akkurat som følelsene når man har mistet noen en er glad i....Fint at dere liker bildet!
Vestlandet er mangfoldig og vakkert. Jeg er halvt vestlending,og er så takknemlig for at jeg har fått tilbringe alle mine somre i oppveksten på et så flott sted. Jeg har jo bodd på vestlandet senere også i mange år,og som Solstad sier, det er ikke alltid en legger merke til naturen når en bor midt i det....det er så mye annet som opptar en.
Geiranger er nydelig Mia, jeg har vært der noen ganger også,og jeg slutter aldri å fascinere meg over den vakre fjorden og fjellene....
Klem dere!