torsdag, juli 24, 2008

Rust never sleeps

På min kveldsrunde i Blogglandia fant jeg denne svenske siden Fototriss, og det så ut som en artig ting å holde på med siden jeg liker å holde på med foto ;-} Jeg henger meg på ukens tema som er Gammalt. Jeg bladde i arkivet mitt og fant disse bildene fra Selje. Gamle rustne kjettinger....Kan ikke si annet enn at jeg fascineres av rust. Det gir så mange flotte farger og motiver....Da jeg hadde Photoshoppet bildet ferdig kom jeg til å tenke på Tittelen til en gammel Neil Young plate; Rust never sleeps........Klikk gjerne på bildet for å se en større versjon.
Denne låten er ikke fra Rust never Sleeps,men fra Harvest, og den er en av mine favoritt Neil Young låter ;-}

I joined the Fototriss page nd this weeks theme was old. I found some rusty photos from Selje, and I came to think of the Neil Young record Rust never sleeps. One of my favourite Neil Young songs is Out on the weekend from the recod Harvest.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rost är vacker och lite sorgligt.
Ha en bra dag
//Kimberley Marie

Anonym sa...

Att rostiga kedjor kan vara så vackert! Jättefina bilder.

A home far away sa...

Ja konstigt nog är rost vackert, det har funnits med ett tag:_)

Kram från Singapore