fredag, juli 11, 2008

Sommersøm ~ Summer sewing

I starten på ferien fikk jeg sydd litt igjen. Jeg hadde kjøpt en lyseblå stoffbit med prestekrager på, og den inspirerte meg til å sette sammen noen sommerlige puter ;-}

Jeg fant fram noen av bildene mine som jeg har skrevet ut på overføringspapir.Litt aplikerte hjerter,og vips en sommerpute var født ;-} Jeg hadde også skrevet ut litt tekst som kom til nytte nå. Det er utrolig hva man får bruk for........

Oh,it`s such a perfect day. I`m glad i spent it with you.....

I hobbybutikken fant jeg litt prikkete Tilda-stoff som passet fint som kontrast til det sarte blomsterstoffet. Av det ble det også sydd en liten pose til å ha litt småtteri i. Jeg har sydd en annen liten pose også,men den har jeg visst glemt å ta bilde av ;-}

En liten titt i sofakroken min.....


Pute nr.2 ble litt annerledes, men den har også fått tekst og hjerter på seg.....Fargene står til bestemor-ruteteppet som jeg holder på med.Så nå må jeg bare hekle på spreng slik at jeg får det ferdig mens det enda er sommer ;-}


9 kommentarer:

Tonje Marie sa...

Kjempe fine puter, og veske. Kjekt å få lage ting akkurat slik ein vil ha dei =)

Sommarhelsing frå Tonje Marie

anneskreative sa...

Hei!
Så lekkert,,,jeg har sett at det er så mange som syr og legger på lekre bilder.Du skriver at du bruker overføringspapir.
Får jeg kjøpt det i hobbyforetninger,,,kan det brukes i en vanlig skriver, syr du det på ,,,,eller limers det ved stryking,,,,,
Uff dett ble vist mmange spørsmål,,,,men jeg ble så nyskjerrig.
Kan du hjlpe med med noen svar.
Ha en fin helg
Anne

Hulda sa...

Virkelig noen lekre sommerputer du har satt sammen og sydd. Jeg syns alltid at sammensetting av stoffer er minst like artig som å sy. :)

Marie sa...

Kjempelekkert! Skulle gått på kurs hos deg eg!

God helg :)

tinemor sa...

Så fint det ble.
Skikkelig flink du er!
Ønsker deg god helg!

Marianne sa...

Kjempefint! Jeg ser det er flere som lager slike poser, jeg liker dem godt. Ligger det mønster på nettet et sted vet du??
Hilsen Marianne

Karilla sin hobbyblogg sa...

Nydelige puter og pose.
Sammen setningen på stoffene var bare midt i blinken!
God helg!

Madicken sa...

Oh vilka fina kuddar! Vi har nog ganska lik stil du och jag! Hit kommer jag gärna igen!
Kramis!

Made by KKann sa...

Ojojoj - så flotte puter og liten
pose!
Kjempe deilige stoffer og farger!

Ha en fin fin søndagskveld!

SommerSmil fra KKann