søndag, mars 22, 2009

Gave fra min hemmelige venn

Så var det endelig min tur igjen til å motta gaven fra min hemmelige venn i Interiør gavealongen. det er like spennende hver gang ;-} Jeg hentet gaven mens jeg var på jobb, og hadde ikke tid til å vente til jeg kom hjem med å pakke den opp, derfor blir det første bildet av den koselig innpakkede gaven, tatt i bilsetet ;-} Nydelig rosa papir, med et veldig koselig kort....

Innenfor det flotte papiret fant jeg dette; En stoor pakke med kjempefine servietter i akkurat slike farger som jeg liker! Og en boks med samme mønster. den er nydelig, og jeg er veldig glad i bokser. Boksen var fylt til randen med jordbær og fersken-te ;-} Jeg fikk også en liten gul "skje" til å bruke når påskeeggene skal kokes, og en til å bruke til kaffe for eksempel ;-}
Tusen hjertelig takk til min hemmelige venn! Jeg ble veldig glad for gaven. Den passet perfekt!

Jeg impulskjøpte gardiner sist uke.......Var nemlig en tur innom Kid og der hadde de fått inn masse flotte hvite gardiner...jeg hadde jo egentlig tenkt at jeg skulle ha noen med litt farge på nå, men sånn gikk det altså ikke........ Jeg dro strykebrettet med meg inn i stua og sto der og strøk mens jeg så på TV....Snakk om multitasking;-} Mio synes det er kjempekjekt og koser seg mellom gardinlengdene. jeg har bare fått opp fire til nå. Det tar tid med vindusvasking og stryking her i huset. Det må gjøres innimellom alle andre aktiviteter.

Det ligger en stooor løs hårdott på pelsen til Mio. han røyter forferdelig for tida...noe som ikke er særlig artig når gulvet skal vaskes.........

Ingen kommentarer: