søndag, mars 08, 2009

Og vinnerne er......

Siden jeg var på bytur i går, fikk jeg ikke foretatt trekningen i går.....Beklager damer ;-} Men jeg foretok den høytydelige trekningen i dag med litt hjelp fra både folk og dyr.Siden jeg var så treg med trekningen, trakk jeg blant alle de 20 som hadde kommentert innen i dag formiddag ;-}
De heldige vinnerne er;Kreoline (trukket ut av meg), Hilde(trukket ut av min datter) og til slutt en trøstepremie som Tussi (katten) snuste seg fram til og den går til Lene!

Gratulerer så masse til disse herlige damene!!!!!
Hvis dere gir meg adressen deres,så skal jeg sende en gave til dere etterhvert ;-}


Som dere ser er det ingen tvil om hvem Tussi valgte ut.
Hun slapp ikke lappen selv etter at jeg hadde røpet hvem vinneren var.....
TUSEN TAKK TIL ALLE SOM DELTOK!
DERE HAR VARMET HJERTET MITT MED DE HYGGELIGE KOMMENTARENE!
...og jeg skulle ønske jeg kunne ha sendt en gave til dere alle sammen...

3 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hmmm, eg trudde eg skreiv her.
Mystisk.
Eg vart ivertfall hoappande glad for at eg vant.
Tusen tusen takk.
Stooor klem fra meg:)

Kreoline sa...

Tuuuusen takk Sol, og jeg som aldri vinner, det er andre gang jeg vinner hos deg, lucky me. Nå ble jeg glad. Nydelig bilde i innlegget over. Ha ei kjempefin uke, kos deg, klem fra meg. Sender deg mail i morgen.

Lene sa...

Ååååååå, Tussi er min bestevenn, ja!!! Godpusen sin det - tusen, tusen takk, kjempekoselig :)

Gooooooodkos til Tussi :)