mandag, april 06, 2009

6. April............

For en fin dag å ha bursdag på ;-}

7 kommentarer:

Tove sa...

Er det du som er jubilant??? I så fall: GRATULERER SÅ MYKJE MED DAGEN!

Ei god venninne av meg har også bursdag i dag, så det blir eit aldri så lite kakelag i kveld! Gler meg... Nyt dagen din!

Ingrid sa...

Gratulerer med dagen!!! :) -Tolker det som at det er du som har burdag!
Håper du får en kjempeflott dag!!! :) :)
God påske!

Sol sa...

;-}Tusen takk begge to! Det er nok jeg som er jubilant i dag ja.
Det blir kake her i kveld også. jeg er i full gang med å lage Pavlova, og datteren har sagt at hun skal bake Gulrotkake til meg;-}

Hulda sa...

Hurra for deg! Flotte blomsterbilder! Her har vi bursdag 8.april. :-)

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis!

kraaam

Unknown sa...

Regner med at det er du som har bursdag... GRATULERER MED DAGEN & GOD PÅSKE!

Sol sa...

Hjertelig takk til alle sammen ;-}