tirsdag, januar 29, 2008

38,9.......

........i feber.....Jeg håper at den ikke går over 39-tallet.
Etter å ha vært en dag på jobb i går etter siste forkjølelse, våknet jeg i dag med litt feber. Jeg gikk på jobb likevel,men måtte bare gå hjem igjen.......Så nå er det bare å krølle seg sammen under dyna.




Jeg rakk å kjøpe denne nydelige rammen på fredag. Den sto i butikken og ropet; Hei!.... Den er laget av mosaikk porselen og speilbiter. Hellet var at en av speilbitene hadde falt av, så jeg fikk den 100 kr. billigere. Og etter at speilbiten var limt på igjen var dne tipp topp. Jeg skrev ut et av mine egne rosebilder som passet perfekt i rammen. Rammen kommer forresten fra Sia.
Jeg kjøpte meg også en vakker bukett..... med rosa Ranunkler. De står og pynter opp for meg nå som jeg sitter her med feber og er ganske så puslete....

p.s....Så kan man se hva masse feber kan gjøre med en....Ler godt og høyt her.Jeg kjøpte jo ikke en hel butikk med Ranunkler som jeg først hadde skrevet(det hadde jo vært noe.....) men en bukett......

33 kommentarer:

Jorunn sa...

Så leit at du har blitt syk Sol.
Håper du får hvile godt under dyna og blir frisk fort!! Ikke noe særlig å ha så mye feber.
Nydelig ramme, så vårlig og fin!! Ranukler er kjempefine, vakre vakre vakre. God bedring til deg min venn!
Klem

pudelflicka sa...

Ja man skall inte gå upp av sängen för tidigt om man är dålig. Det är bättre att ta en dag extra.
Hoppas du snart mår bättre. Söt ram och vacker bild på rosen.
Kram från Hedvig & pudlarna

Hem och Lycka sa...

Vad trist att vara sjuk.. Krya på dig och hoppas att du slipper mer feber. Vacker ram till ett bra pris! kram

HildeS/Frøken Fryd sa...

Det var ei nydeleg ramme du kjøpte deg, og den trong du kanskje til å muntre deg opp litt, siden du er blitt sjuk.
Kryp under dyna og bli fort frisk igjen:)
God bedring klem er oversendt:)

Randi sa...

Huff det høres ikke bra ut. Nå må du ta det med ro og la kroppen hvile seg...ellers tar det bare lengre tid før du blir frisk...*pekefinger* :))
Utrolig stilig ramme og sånne blomstene må jeg bare se å få tak i til helgen.

Drikk solbær toddy eller blåbær saft...varm m honning. Det gjør godt i hele kroppen.

Klem

Jeg har flyttet blog.
her var jeg før
http://blogg.hobbyboden.com/randi

Anonym sa...

God bedring!

Mia sa...

Kjære Sol! Jeg ønsker deg god bedring! Ranunklene dine er bare nydelige, og det er rammen med de vakre rosene også! For ikke å snakke om det nydeige rosebildet ditt inne i rammen. Jeg likte godt dine granny squares også... nesten så jeg har lyst til å prøve meg på en "ny runde" med granny squares, i andre farger denne gang... Pass godt på deg selv, Sol, og jeg håper du vil være frisk og rask snart igjen.

Mita`s hjørne sa...

Huff da, ikke koselig å være syk...
God bedring til deg...

Den rammen var utrolig skjønn...

Ha en koselig dag og uke...

organic-lizzi sa...

Riiiktig god bedring..
Nydelige bilder som gir energi..
Vakkert!!
Stooor klem fra Randi

Anonym sa...

Hej vännen!!

Tack för dina goa rader!!
Jag sitter här på jobbet nu och är lite smått chockad över responsen jag fått på detta. Milda matilda.. Över 100 kommentarer och en hel drös med mail!!
Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att man hade så många som brydde sig om mig och min lilla fnuttiga blogg! haha

Det gör mig på så gott humör igen, det värmer långt in i själen!! Får mig att vilja kavla upp ärmarna och kanske blogga lite snart igen, inte ska dom ha det nöjet att få mig att sluta med det som jag älskar att göra!

Spårningen på idioterna är i full gång. Om dom bara visste...
Den dagen jag får reda på vilka dom är.. Då kommer jag har tuggat ordentligt med taggtråd.

Tusen tack igen för dina rader!!

Ha det bäst så länge!!!

KRAM!!!!

Stina sa...

Krya på dig vännen. Jättefina bilder.:-) Kram

My little footprints sa...

huff, det var ikke noe særlig! Nei kryp godt under dyna og hold deg der med noe varmt i koppen, det er nok det beste! Rammen din hadde jeg virkelig sansen for, jeg elsker jo rammer og har fått helt dilla, litt for dilla vettu ;)
God bedring til deg!
Klem fra Beth

Lene sa...

Uff, da.... Masse god bedring til deg :) Nydelig ramme du fikk kjøpt deg, og det var jammen godt betalt for å lime på noen biter :)
Og skjønn skrivefeil du hadde - for tenk å kjøpe seg en hel butikk med ranukler - så heeeerlig ;))

God bedring :)

Sol sa...

Hjertens takk alle sammen for alle gode ønsker. Feberen herjer fremdeles i kroppen her...
Lene; for en skrivefeil....det var nok ønsketenkning det der....Morsomt.

Marie sa...

Nydeleg! Fine ting å glede seg over medan du ligg under dyna.

God betring :) Håpar du snart er på beina igjen.

elin1976 sa...

Hvis man blir like flink til å ta bilder som deg med feber så vil jeg også ha litt. ikke så mye som du men kansje......37,2?

Emmeline sa...

En hel butikk med ranukler hadde virkelig vært litt av et kjøp;) Da tipper jeg at du hadde hatt mye å ta bilde av fremover. Jeg vet at jeg har sagt det før men du tar de lekreste bilder og bloggen din er så lekker og delikat! Denne rammen var jo bare utrolig søt, har ikke sett en sånn før, men den var helt i min gate:) Ønsker deg riktig god bedring Sol, ikke kjekt å være syk. Har hatt en kjip start på dagen, så nå trøster jeg meg selv med en liten bloggerunde i full fart...hehehe!

FO - 2 sa...

Nydelig ramme og skjønne Ranukler. En flott BUKETT. ;)
God bedring til deg. :)

organic-lizzi sa...

Håper du er bedre:-)
Deilig fredag til deg..
Stor klem fra Randi

h.espe sa...

Heisann...
Håper du har kommet deg på beina igjen..?

Det var en fantastisk flott ramme du har kjøpt, bare helt nyyyydelig!!

Ønsker deg en frisk og flott helg!

Sol sa...

Tusen takk for alle nye kommentarer. Jeg er fortsatt sengeliggende....Denne influensaen er jammen ikke til å spøke med. Lengter bare til at jeg slutter å ha feber.....Klem.

Kreoline sa...

Trist å bli syk igjen, håper det går litt bedre nå. For en nydelig ramme, den likte jeg utrolig godt. Ønsker deg en fin helg, og spesielt ønsker jeg deg god bedring, håper du er bedre over helgen. Klem.

Olstad sa...

God bedring det var en nydelig ramme. Alt du viser var flott.

God helg.

Hulda sa...

God bedring til deg! Så kjedelig å bli forkjøla, jeg har vært forkjølt to ganger i januar, huff. Er forkjølt i skrivende stund, men på bedringens vei. Jeg jobber jo med barn, da er det alltid en eller annen som hoster på meg..

Nydelig den ramma, med det skjønne rosebildet ditt i. Jeg har jo et som ligner, har de til pynt. Veldig fint. Kos deg med de fine blomstene du har kjøpt.

Anita sa...

Nydelig ramme og bilde! Håper du føler deg bedre!
Ha en flott helg videre!
Varme klemmer fra Anita

GAWO sa...

God bedring. Håper ro og omsorg får deg fort på beina igjen. :-)

Ingrid sa...

Heldig du var det den ramma da! Jeg ligger også her med feber. God bedring til deg!

elin1976 sa...

God bedring. Det er visst noe som går...alle har det jo nå for tiden.
Kos deg da når du først må kaste inn håndkleet. :O)

Petunia sa...

Huff! Får håpe du er bedre når du leser dette. Å være syk er ikke morsomt. Vi har vært forkjølet her også, men feberen har vi unngått...bank i bordet. Sender deg noen
)))))))))bli bra vibber(((((((((

Petunia sa...

PS! Glemte å si at rammen var nydelig..

Solstad sa...

Huff så plaget du skal være da!....bra du har humor midt i det hele :)) Vi er også plaget med sykdom ...jeg er kraftig forkjølet og midti guten har feber og sår hals ...kjipe greier. Jeg og mannen skal på kosetur til oslo fra torsdag til søndag...spørs om det blir så mye kos med host, hark og nys he he...
God bedring min venn !! klem

n o r d i n g å r d e n sa...

Underbara bilder och arrangemang, jag älskar ranukler, jag ska ha med en i inlägget i morgon, krya på dig! Mari.

Anonym sa...

Hey are you a professional journalist? This article is very well written, as compared to most other blogs i saw today….
anyhow thanks for the good read!