lørdag, februar 09, 2008

Farger og energi ~ Colours & Energy

Jeg har fått et akutt behov for........

i tilværelsen...

Antagelig fordi jeg har vært syk i et par uker, og har tilbragt all tida mi under dyna, eller under et teppe på sofaen.....Nå trenger jeg virkelig massevis av energi!! Og jeg begynner med å få satt litt farge på det jeg har innen rekkevidde ;-} En fargerik bukett med Tulipaner, et par fargesterke duftlys, et nytt firkantet lys fra Cult Design med samme mønster som vasen min. Og til slutt en sprek løper med rosa blomster....


Gratulerer alle mammaer med Morsdagen i morgen ;-}

I feel for having some colour in my life. Starting with my nearest surroundings ;-} I`ve had the flu for two weeks now,and been staying in bed or under a blanket on my sofa. It`s starting to go on my nerves,and I feel that I need some colour and new energy in my life ;-}

6 kommentarer:

Marie sa...

Rosa er ein vakker farge og når tinga som er rosa er vakre blir det dobbelt vakkert...

GOD MORSDAG til deg også :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Nydeleg frisk rosafarge gir energi, og glede:)
Eg har også rosa tulipanar på bordet, og eg som ikkje er rosa av meg i det heile tatt, men det er ein nydeleg farge:)
Godt at du er på beina igjen:)

God morsdag til deg også.

pudelflicka sa...

Rosa är alltid härligt ! Man behöver färger i vardagen.
Kram Hedvig

FO - 2 sa...

Herlige farger! :)
God morsdag til deg.

My little footprints sa...

Ja farger kan være godt å friske opp med i huset! Jeg ser det går i rosatoner, og jeg er jo så glad i rosa selv;)
Ønsker deg en kjempefin søndag!
Klemmer fra Beth

Randi sa...

Ja det har du rett i, farger må til i tilværelsen. Når det nærmer seg vår så må jeg alltid ut og handle noe med farger. Lys, duker og blomster som kvikker litt opp rundt meg.

Ha en finfin Søndagskveld.