fredag, februar 29, 2008

Oppussing pågår..... ~ Ongoing redecorating....

Samme gutt, samme kjeledress......,men 12 års forskjell ;-}

Same boy, same clothes....., but 12 years difference ;-}

Som dere ser fyller han ikke helt ut kjeledressen nå heller.... ;-} Han var nok ivrigere til å være med å hjelpe pappa`n sin å male da han var tre år,enn han er nå,men han har gjort en god malerinnsats på rommet sitt. Og nå er det ferdig malt, men enda er det en del som gjenstår.

As you can see the clothes don`t quite fit still...;-}And he was much more willing to help his father with the painting when he was three, than he is now. But he had done a good job, and the painting of the walls in his room is done. But there`s still a lot of other things left to be done.

4 kommentarer:

Hulda sa...

Artig at du hadde bilde av han som liten i samme kjeledressen. :) Flink kar. :)

Så fine puter du har sydd, de var noen flotte fargeklatter i sofaen. Nydelig ble det.

Likte også bildene du har tatt av blomstene, så vakkert.

Timotei sa...

Herlihet så artige bilder! Tiden flyr!
Og så må jeg bare si at de putene du har sydd var så fine! Virkelig stilige!

My little footprints sa...

HEi!
For et herlig bilde! For en skjønn liten gutt som skal hjelpe pappaen sin! Her går også malingen mot slutten, men det skjedde noe fryktelig kjedelig i dag! Først har jeg jo malet to strøk på det nye rommet. Så ventet jeg ett døgn og begynte med listemaling. Da måtte jeg jo også maskere. Men hva skjedde i dag når jeg skulle dra av maskeringsteipen? Joda, malinga ble også dratt vekk! Så nå må jeg pånn igjen med maling! Skikkelig kjedelig altså!
Ønsker deg iallefall en herlig helg!!
Klemmer fra Beth

Anonym sa...

Oh, how fun! Great memories.