fredag, februar 15, 2008

Sky Watch Friday!

HildeS foreslo i en kommentar på bloggen min, at jeg burde bli med på Sky Watch Friday siden jeg liker å fotografere....Og jeg tenkte;Hvorfor ikke, så i dag slenger jeg meg med. Dette er ikke bilder som er tatt i dag....., for i dag har jeg vært opptatt med helt andre ting enn å fotografere. Men jeg håper det går bra med et par "gamle" bilder også ;-}

Dette er Ulvesund fyr som ligger i Vågsøy kommune. Dere ser at Sol blir ganske liten i forhold til den mektige naturen og fyret......;-}


I`ve decided to join the Sky Watch Friday. I haven`t had the time to do some photographing today,so I am adding some "old" photos. They show the Ulvesund lighthouse in Vågsøy Norway. I love lighthouses,and the stories of the many lighthouses on our coast, fascinates me ;-}

20 kommentarer:

Rune Eide sa...

Velkommen i klubben! Fyrene langs kysten er et verdt emne for seg - god begynnelse.

Andrea sa...

WOW...so beautiful. Great view.

Daniel J Santos sa...

beautiful image, it seems one great place.

Daryl sa...

Not sure if this is a water tower, a light house or a space ship that's landed near a lady but the sky is awesome! ;-)

Misty DawnS sa...

These are awesome photos!

FO - 2 sa...

Velkommen! :)
Nydelige bilder - som alltid! :)
God helg til deg.

Anne sa...

Velkommen, og dette er jo en knallstart !!

Men for et underlig fyr da, aldri sett på maken jeg. So et fallos symbol... :-))

Petunia sa...

Nydelige bilder og det første med Sol ved siden av fyret er meget bra!
Ha en fin helg!

Tom sa...

Fantastic... blue sky and a lighthouse... very nice :O)

SandyCarlson sa...

That's an interesting lighthouse! I've never seen one quite like it. These are great photos. God bless.

Lilli & Nevada sa...

Great lighthouse, don't think i have ever seen one like this.

dot sa...

I've seen many beautiful pictures this week but this is my favorite! What a beautiful lighthouse and the sky is gorgeous. Just an extra special picture.
Glad you joined in!

pudelflicka sa...

Härliga bilder !
Trevlig helg önskar Hedvig

My little footprints sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar hos meg!
For noen herlige bilder du har tatt! Det øverste bildet gav meg skikkelig sommerfølelse!
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klemmer fra Beth

Randi sa...

Velkommen, så flott du ble med!! det er en verden av de flotteste bildene du kan tenke deg, som venter på deg. Jeg sitter målløs hver fredag jeg....hihihihi:)

Nydelig sky bilder du har funnet frem. SJeg får skikkelig sommerfølelse av dem:)

Ha en super helg!

Marie sa...

Nydelege bilete i dag som alltid! Velkommen i klubben :)

Andree sa...

I like your lighthouses a lot. Very different from ours. The sky was three dimensional! Cool! My Sky Watch is here.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så flott at du vart med på SWF:)
Nydelege bilete, og fyr er ein av mine favorittar. Eg veit ikkje kvifor eg synest fyr er så nydeleg for eg har ikkje noko forhold til dei.
Dei berre fascinerer meg.

Ha ei finfin helg:)

Sol sa...

Thank you very much for your nice comments....all of you. I am glad I decided to join Sky Watch Friday ;-}

Anonym sa...

I have a dream to go to the top of the lighthouse :) And your pictures just reminded me about it! thank you so much!