søndag, februar 10, 2008

Gratulerer med morsdagen ~Happy Mothers Day


Det er nok mange mødre som har blitt "vekket" med kaffe på sengen i dag ;-}
Her i huset var vi oppe kl 05.30 i dag tidlig,og da vare det liksom ikke hverken kaffetid eller noe annet..... Halvparten av familien min reiste til Fredrikstad på brytestevne i dag, og for å rekke fram til veiing kl. 09 måtte de reise så tidlig. Jeg fikk meg noen ekstra timer på øyet etter at de var reist. Jeg fikk noen nydelige røde roser sent i går kveld, og datteren hadde laget et kinesisk tegn til meg på skolen. Det er laget av garn som er trukket mellom små spikere på en plate. Kjempefint! (Skal ta bilde....)
Nå er de på vei hjemover med sølvmedalje i bagasjen ;-} Jeg har bakt kake (Toro er en fin venn å ha).....Skikkelig juksekake. Men Brownies fra Toro er kjempegod. Sønnen er på fotballkamp, og jeg sitter her og ser på skiskyting på TV. Været er nydelig, og jeg skulle ønske jeg var frisk og rask så jeg kunne gått en tur i det fine været.
Ha en fin dag dere!
In Norway we are celebrating Mothers Day today. I got a lovely boquet of red roses from my children. My daughter was up at 05.30 today,and she went to Fredrikstad with her father. She was in a wrestling tournament there today,and she won the silver medal. My son is playing a football match right now,and I am sitting here watching Biathlon on the Tv. The weather is beautiful,and I wish I was well and could go for a walk in the lovely weather.
Have a nice day everyone!

4 kommentarer:

Mia sa...

Gratulerer med morsdagen, Sol! Det var jo litt tidlig å starte dagen da, synes jeg (jeg er alltid sååå mogentrøtt, og spesielt i helgene...) men hyggelig at du har blitt gjort litt stas på. Og gratulerer med sølv fra brytestevne også. Håper at formen din kommer seg etterhvert. Det er jo ikke så hyggelig å være sengeliggende (eller sofaliggende) i lengden... Her hos oss har vi (så langt) vært spart for influensaen og de store forkjølelesene, og slik håper jeg virkelig det vil fortsette...

LiLi M. sa...

Still not on the run? I feel sorry for you. We have had some springdays over here, should do you good.
Too bad that you cannot come over here and enjoy the spring sun and spring air for a couple of days.
Take care! Love L.
ps your roses are gorgeous!

Randi sa...

Hei
Håper det går bra at jeg låner det nydelige diktet om savn...har litt tunge stunder og dette var ett så vakkert dikt .
Klem fra Randi

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei Sol!

Kjedelig å være syk , håper formen kommer seg snart:)

Klem A