lørdag, september 20, 2008

Gave fra min hemmelige venn ;-}

"Hva er det du har bestillt nå da?" fikk jeg høre av den som hentet inn posten i dag.........Hmm, jeg har da ikke bestilt noe sier jeg.....Pakke fra det store utland som dere ser......;-}

Datteren tok plass ved siden av meg da jeg pakket ut....Hun var minst like spent som moren sin.

Innen for den fine innpakningen skjulte det seg dette;

En nydelig liten GreenGate skål med en liten skje med samme mønster på. Tre fine lys og en herlig sjokolade. Det fulgte også med et fint lite kort. Tusen hjertelig takk hemmelige venn. Du har tydeligvis funnet ut at jeg liker Greengate ;-}......og at jeg liker sjokolade. Du var litt lei deg for at du ikke hadde kommet på at det skulle være høst tema, men det gjør ingenting.Jeg liker å holde på sommeren så lenge som mulig. Stor klem!

7 kommentarer:

h.espe sa...

Såååå nydelig gave du har fått fra din hemmelige venn.... Jeg lever fortsatt i spenning:o)

Ha en strålende lørdag videre!

Klem:o)

by Siv sa...

Så mye fint du fikk :)
Hurra for gaver!
Ha en koselig lørdagskveld
*Siv*

My home is my Castle sa...

Åhh så heldig du er :))
Kjempenydelige ting du fikk :)

Ha en fin søndag

Ingunn sa...

wow!!!!tenk å få green gate i posten av noen man ikke kjenner da!!!Heldig!!!

Ha en god dag!
Klem fra Ingunn

Marie sa...

Så fine ting du har fått!

Bloggen din er ein fryd for auga :)

Anonym sa...

Vad roligt att det kom fram ordentligt. Hoppas du får nytta av det.
Kram

Hulda sa...

Flott gave du fikk! Har også den skjeen og bollen fra greengate, de er lekre! :)