søndag, september 07, 2008

Trekantet


Jeg trodde det skulle bli vanskelig å finne bilder av noe trekantet, men
Ukens tema på Fototriss er TREKANTET. Jeg trodde det skulle bli vanskelig å finne bilder av noe trekantet, men jeg har dukket ned i fotoarkivet og der fant jeg bilder som er tatt i Oslo som absolutt inneholder trekantede former...... Det er vakkert ute på Bygdøy.Der ligger Frammuseet der polarskuta til Roald Amundsen står inne i den gule trekantede bygingen. Absolutt verdt et besøk!



Dette flagget finner man også på polarmuseet. det er det flagget som Amundsen og hans besetning hadde med seg til Polhavet. Trekantet form..........Yes!

Harpunen på skuta Gjøa danner også en perfekt trekant.......

Jeg må bare ta med meg et fjerde bilde.....Det er av universitetsbygningen i Oslo.....Det vakre inngangspartitet munner ut i en vakker trekant ;-}

10 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Härliga bilder!! Extra förtjust i harpunen på skeppet!
/E-L

Pumita sa...

Jättefina bilder!! Dags att besöka Oslo, ser jag. Tycker om alla, men speciellt om den sista.

Lena sa...

Mycket snyggt! Nu bara måste jag komma till Oslo. Det ser så vackert ut. KRAMEN!

Ingunn sa...

Her var det mange fine detaljer!!!

annette sa...

Så fina bilder Du bjuder på, den första blev min favorit!

mvh //annette

by Siv sa...

Kjempekreative bilder :)
*Siv*

Anonym sa...

Harpunen gillar jag, fast alla dina bilder gillar jag så klart.-)
Ha de fint

Anonym sa...

jättehäftiga bilder och den på harpunen blir min favorit...kom precis på att jag aldrig sett en harpun förr - inte ens på bild ;)

JULIEK sa...

Ja her var det mye trekantet. Må slenge meg på disse ukestemaene snart jeg også. Begynner å få foto og blogge lyst igjen nå, og det er godt : )

Made by KKann sa...

Hei hei..

Masse flotte trekanter du har her.

Ha en strålende ettermiddag.

Smil fra KKann