søndag, september 14, 2008

Nedenfra

Ukene bare flyr avgårde, helgene likeså......Det blir ikke overskudd til blogging dessverre, men jeg hiver meg på denne omgangens Fototriss også, som har temaet "Underifrån".


Denne helgen har vi for det meste tilbrakt i Porsgrunn på KM i friidrett, der datteren har deltatt. Det ble to gull og en sølv, ikke verst det ;-}
Det ble tid til bittelitt shopping etter at lørdagens stevne var over , og da kjøpte jeg dette lotus lysglasset som er mitt andre(og tredje....) bidrag til temaet. Det skinner så vakkert med lys i.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nyckelpigan är ju fantastisk!!!! Älskar den helt enkelt!!! =)

Anonym sa...

Åh, en sådan lykta har jag - lotusblomma kallas den tydligen. Frågan är bara var jag har den, hm... Röd tror jag min är ;) eller något... tror den är kvar i lådan nämligen...
Må så grankott...

HildeS/Frøken Fryd sa...

Marihøna er fantastisk, og så nydelege fargar.

Gratulera med gull og sølv til dotter di:)

Ha ei fin ny veke.

h.espe sa...

Så utrolig nydelig bilde av marihøna!!

Ha en fin søndagskveld videre, og en herlig kommende uke!

:o)

Anonym sa...

Älskar fotot på din nyckelpiga.. där måste du varit akrobat för att fota;-)
Väldigt lyckad bild får jag säja.. Ha de gott

Randi sa...

Så fantastisk vakkert, det av Marihøna var helt nydelig!! Hvilken innstillinger bruker du for å få det softe utrykket? Macro eller?

Ønsker deg en flott mandag.
Klem

Anonym sa...

åååhhh...vad jag tycker om bilden på Nyckelpigan!
Kramis lilalili

Anonym sa...

Nyckelpigan var väldigt fin. :)

Anonym sa...

Min klara favorit är nyckelpigan

Ordlös Onsdag sa...

Åh vilken vacker bild av nyckelpigan! Jättefin! :) Ha det bra!

Susanne Lindén sa...

Fina bilder! Nyckelpigan är så otroligt fin.
Ha det gott!