lørdag, september 06, 2008

Hvit gave ~ White present

Før helgen fikk jeg denne koselige pakken i posten ;-} Den er fra min hemmelige venn i Vita Gåvor alongen.
En vakker brikke i filt, lys i høstfarger, en gryteklut som ogsågår i høstfarger og med høstmotiv. Til slutt en fin liten boks som jeg kan ha smting i ;-} Tusen hjertelige takk for den fine gaven min hemmelige venn(som nå ikke er fullt så hemmelig lenger)



Jeg gleder meg til å pynte med dette når stuen min skal få et litt høstligere preg ;-}

Til slutt, vakre høstfarger fulgt av noen kloke ord.......

Here are som photos of the present that I got from my secret friend in the Vita Gåvor along. I am so happy to recieve such a wonderful gift. Thank you so very much my secret friend.

1 kommentar:

CosiFanTutta sa...

Hei! Du tar noen fantastiske bilder her på bloggen din, og har inspirerende tekster. I'll be back :o) Ha en fortsatt fin dag