onsdag, september 24, 2008

Ny PC.........

Jeg har fått meg ny laptop.......! Den ankom i går, og må testes ut må vite;-} En lekker sak fra HP, blank og fin. Jeg har ikke rukket å ta noe bilde av den enda, men den må jo foreviges......
Samboeren har kjøpt den til meg, og han overtar min gamle.....Er det ikke kjekt...???? ;-} Med litt sletting av hundrevis av bilder, reinnstallasjon osv, blir den nok nesten så god som ny tenker jeg. Denne har mye større lagringskapasitet, og er raskere. jeg har ikke rukket å teste så mye enda, for selvfølgelig var det et par barn som heiv seg over det nye vidunderet og skulle prøve alt mulig, og da må mor bare trekke seg stille tilbake.....

Det er nydelig vær ute, og jeg håper at det holder seg slik, så det blir mulig å fange noen vakre høstfarger og stemninger med kameraet når man får tid til det...

Jeg har meldt meg ut av Norske Interiørblogger. det er noe jeg har tenkt på en stund. jeg føler meg ikke som en interiørblogger, men heller en hverdagsblogger,så derfor føltes det riktig for meg å gjøre det. jeg håper jo at det er noen der ute i Bloggverdenen som kan tenke seg å følge med meg likevel.

Ha en FLOTTERS dag!

4 kommentarer:

Randi sa...

Nei, har du også meldt deg ut...sååå synd!! jeg akter å stå imot de sterke kreftene som styrer der inne.:-) hvem har sagt at de vet hva som er en interiørblogger eller ikke!!
Men du...grattis med ny PC. Det er høgt på min ønskeliste også...hihihi...kommer tid kommer råd.
Så må jeg spørre deg om hvor du fikk tak i linet du sydde verdens vakreste telysposer i :-)og hvilket lin det var. Må bare prøve meg på å sy litt jeg også.

Ha en flott dag.
Jeg følger deg jeg.:-)

Moa sa...

Grattis till nya laptoppen.. =).. men såå fint foto du har tagit.. helt underbart..ha det..

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med ny laptop:)
Eg ventar på ny, og skal prøve Mac denne gangen, så får eg sjå korleis det er.
Trist at du har meldt deg utav NIB, men skjønar deg også.
Eg blir verande sjølv om eg føler heimen min er ei stilfri sone,hehe.
Eg kjem nå inn til deg likevel om du ikkje er på NIB.
Her er det nydeleg haustver om dagane, sol og varmt på dagen, men kaldt på kvelden og natta.
Herleg:)
Ha ein fin kveld og kos deg med PC`n.

Sol sa...

Heia jenter. Jeg takker så masse for deres hyggelige kommentarer.
Randi; jeg er enig med deg, det er ikke lett å avgjøre hvem som er interiørblogger eller ikke....og for de fleste av oss dreier hverdagen vår seg om alt mulig, og en del av det har vi lyst til å dele med andre. Jeg føler at jeg ikke har det sånn i heimen at jeg stadig vekk kan dele bilder av den til andre,men innimellom når jeg har fått rydda og shina litt går det an;-}....Jeg får se hvordan inndelingen blir, kanskje det kommer en liten nisje for oss hverdagsbloggere også....og da kan jeg jo melde meg på igjen. Linstoffet som jeg sydde posene av, var kjøpt på Åhlens. De selger et veldig godt og stødig linstoff.Veldig glad for at du fortsatt følger meg.
Moas;Tusen takk, jeg blir alltid veldig glad når noen liker bildene mine!
Hilde;Takker så masse!jeg lurte litt på en Mac jeg også,de bruker jo det på høyskolen til foto og grafikk. Men så ble det en HP i stedet, med blank skjerm.Var litt skeptisk til det i forhold til bilderedigering, og jeg har ikke fått prøvd den til det enda, men ellers er jeg kjempefornøyd.Det er så deilig med det varmehøstværet---det er godt at flere rundt om i landet får nyte godt av det ;-}
Varm klem til dere.