søndag, februar 01, 2009

Det 6. bildet i den 6. mappen....


Jeg fikk en utfordring fra Siri med bloggen Siris inspirasjonsunivers om å vise fram det 6. bildet i den 6. mappen på pc`en. Denne pc`en er ganske ny så jeg har ikke rukket å få så mange mapper med bilder her enda. MEN jeg har en ekstern harddisk som er full av bilder, og dette er bildet jeg fant der i den 6. mappen. Det er fra en tur vi hadde til Blokhus i Danmark våren 2005. Vi var en hel gjeng fra brytegruppa som var på tur sammen. Ungene var med på et brytestevne i Ålborg hvert år, og da overnattet vi alltid i Blokhus. jeg er utrolig fascinert av den flotte stranden og det mektige lyset....
Resten av utfordringen er å utfordre 6 stykker til. Nå vet jeg ikke hvem som allerede har fått denne utfordingen men jeg prøver disse; Solstad, Hilde, Blåbær & annat snadder, Amor Vincit Omnia, Aina, Regnbuesting. Hespe som jeg også hadde utfordret har fått utfordringen før, så hun får heller få en utfordring senere en gang....

6 kommentarer:

Ragna sa...

Det er så lekkert med sånne lange lange strender :-)

h.espe sa...

Hei på deg..!!
ja, denne utfordringen var tatt før, men belager meg på en ny senere...;o)

Så, du kjenner "go'gutten vår" Frode, også kalt "bygdas store sønn".... Var faktisk å besøkte Frode og broren Birger i Sogndal, det året jeg bodde på Vassenden i Jølster. Hornindal er en liten bygd, så jeg kjenner Frode, men siden broren er bare et år eldre en meg, kjenner jeg nok han best.... Hm, Magne - er ikke så mange av de, om vi snakker i den årsklassen, som jeg kjenner til. Det må enten bli Magne Otterdal, eller Magne Øen - nå er jeg spent... ;o)

Ha en fortsatt fin kveld, og en herlig kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Synnøve. sa...

Hei.
så fint bilde du viser oss.
Klart eg er med på den utmaningen.
Den kommer till uka.
Håper alt er ok med dig.
Klems Synne.

Tone sa...

Hei, takk for utfordring. Denne Pc'en er helt ny, så her er det ikke seks mapper enda, men jeg kan gå inn på den andre og kikke :-) Inne hos deg så er det jo alltid så sinnsykt vakre bilder, nytelse for øyet:-)

Aina sa...

Juhu Sol.

Koselig med hilsen fra deg, men den utfordringen har jeg fått og gjort.
Av og til er det ikke enkelt å finne bloggere som ikke allerede har fått utfordringene.
Håper helgen din var fin.

Klem fra meg.

Solstad sa...

Nydelig bilde :) Jeg tar utfordringen :)