mandag, februar 02, 2009

Endelig ferdig med teppet mitt ~ I finished my blanket at last

Endelig ferdig med mitt heklede teppe nr. 2. selve teppet har vært ferdig siden før jul,men tok litt tid å rote seg til å hekle kant rundt... ;-} Men nå er det altså ferdig og ligger her på sofaen og pynter opp. Teppet passet perfekt til putene som jeg sydde sist sommer....og til serviset mitt. Disse putene har jeg bare tatt fram til ære for fotograferingen, de skal få hvile til litt lenger utpå våren. Teppet får æren av å pryde kalenderbildet mitt for februar.


Jeg har ikke mye å by på annet enn en liten heklet blomst.... ;-}
Jeg øvde meg på å lage forskjellige heklede blomster i går, og de skal jeg nok lage flere av i forskjellige farger....
At last I have finished crocheting my blue,white and pink blanket ;-} It looks good together with the pillows that I made last summer....and it goes well together with my china too.....

16 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer! Teppet ble kjempefint. Passet godt med den puta til. Fine foto. :)

Julies sa...

Helt enig ! Kjempefint, ble det !

Lemi sa...

fint d ble :)

endelig ferdig e en deilig følelse...
grattis ;)

Huset på toppen sa...

Sååå utrolig flott hekleteppet og i nydelige farger:) Passet jo så flott til puta din!!!
Kos deg under teppet!!
ha en fin kveld!

h.espe sa...

Helt nydelig teppe,med nyydelige farger...:o) Ser jo ut som teppet er heklet med tanke på å skulle passe sammen med puta - skikkelig flott match...

Ha en flotters uke!

Klemmer fra Hildegunn

Synnøve. sa...

Så flotte farger.
Elsker blånyanser så den derre der er mitt i blinken for meg.
Skulle gjerne ha lärt og hekle....

Klems i kulda.
Synne.

Hilde C. sa...

Gratulerer med ferdig teppe - det ser flott ut :-)

Solstad sa...

Kjempeflott teppe !! Det andre sier du ??? så dyktig du er!! Jeg holder fortsatt på med mitt første bølgeteppe :)) ..er bare halvferdig.
Det ligger en utfordring til deg på bloggen min ...hvis du vil ha :)

Jannickes Hjemmekos sa...

WOW! Det var utrolig fint. Jeg skal også hekle et slikt, men må vente litt... har så mye på gang.

Ragna sa...

Mmmm - lekkert med slikt hekleteppe! Har et på gang jeg også, men bare på tankestadiet fortsatt. Funderer fremdeles på om det skal bli bølgeteppe eller bestemorteppe.

Skogkjerring sa...

Den var NYDELIG!! Gratulere- det må være så fint å ha noe så vakkert rundt i huset og vet at du selv for æren for å ha laget den...Du kan lage en teppe for meg når som helst!!! :-))

Ramme Alvor sa...

Utruleg flott teppe du har laga. Du må vere ein gjennomførar. Veit mangen har slike tepper på gang...eg og, men aldri fullfører verket :)
Takk for fin kommentar inne hjå meg. Rart at det er vanskeleg å få tak i Ranunklar generelt, men trur den er ganske ny som avskoren blome i blomsterbutikkane. Det er jo eigentleg ein hage blome, ein sterk og livskraftig sådann :)

ha ein framifrå dag
Britt

MODERN COUNTRY sa...

Wow!! For noen fantastiske vakre farger satt sammen i både teppe og styling!! Så sommerlig og fristende, gir somemrfugler i magen. Det er noen som blir ferdige, mine lapper ligger gjemt langt inne i puffen. Og puffen er lasset med puter. Føler meg skyldig nå..

Ha det godt!
Aina

Sol sa...

Tusen hjertelige takk for alle fine kommentarer;-} de varmer hjertet.

Anonym sa...

Utrolig herlig teppe! Puten har jeg ikke fått med meg før, den var veldig fin den også.

Silje sin blogg sa...

lappeteppet var aldeles nydelig!