lørdag, februar 14, 2009

I anledning dagen......

Det er jo " Alle hjerters dag i dag", så da måtte det jo bare bli et hjertebilde i dag.....Det har vært dårlig med feiring av dagen. Ingen hjerter fått og ingen hjerter gitt......
Jeg har vært i Oslo fra i går til i dag.....det er nemlig et stort internasjonalt brytestevne der i helgen. datteren har både vunnet og tapt og det gjenstår en kamp til i morgen. Hun er igjen der sammen med noen andre fra klubben. Det er sikkert godt å være ute og farte litt uten mors beskyttende vinger også ;-} Vi hadde det kjempefint i går kveld etter at veiingen var unnagjort. Vi var en hel gjeng som var på Aker Brygge og spiste pizza og koset oss.
En hel uke med vinterferie ligger foran oss. det skal bli herlig etter en veldig travel uke med "damefall" på jobben. Vi har vært minimalt med bemanning, noe som har gjort at jeg har vært ganske sliten når jeg kom hjem fra jobb.
HAPPY VALENTINES EVERYONE!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ønsker deg en fin og velfortjent vinterferie!

JULIEK sa...

Håper du hadde en fin dag igår : )

Synnøve. sa...

Litt sein valentinsdagshilsen fra meg da. Men eg sender deg en Tirsdagshilsen isted.
Håper det gjikk bra på stevnet.

Nå skal eg ut og gå en tur.
Men det snör, det snör...
Tiddelipom...
Klems Synne.