lørdag, februar 21, 2009

Turkise detaljer

Den lille Sverigeturen som vi hadde i forbindelse med at vi kjørte brytejenta på treningssamling medførte at det ble innført litt nytt innen interiør over grensen til Norge..... ;-} Og dermed ble det litt nytt og fresht i sofakroken min. Jeg har nok nevnt end el ganger at jeg er glad i produkter fra svenske Cult design. Nytt for våren er en del krukker og stash i en blekrosa farge. jeg kjøpte to rosa krukker til blomster, eller annet....., en telysholder og en "blomsterring" til å legge på lysestaken jeg hadde fra før. Kjøpte også tre lys i rosa og turkis,som jeg skal spare litt på. Det ble kjempefint når jeg tente lys.....Jeg kjøpte også en ny turkisgrønn pute fra Sia, og angrer alerede på at jeg ikke kjøpte en til...Typisk meg!! Blomsterglad som jeg er, fikk jeg også med meg en bukett med rosa Genistra som dufter aldeles herlig. Senere i dag skal jeg en tur til nabobyen for å besøke moren min på sykehuset. jeg håper at lørdagen er en god dag for dere ;-}

Ingen kommentarer: