tirsdag, desember 02, 2008

Tiddelibom - Det snør, det snør.~Tiddelibom It`s snowing.

Lurer på om det er julesnøen som kommer nå jeg........... Den lar seg i alle fall ikke stoppe av noe ;-} Det har lagt seg et hvitt og vakkert teppe over landskapet. Så dagens bilde måtte jo bare inneholde snø ;-}
Det ser ikke like innbydende ut å hive seg nedpå i Hammocken i dag, som det gjør når sola skinner og humla suser........

Jeg var jo ikke akkurat i rute med adventskalenderne mine, men i dag har jeg i alle fall fått pakket inn gavene. Jeg har jukset litt og kjøpt ferdigposer på Rema 1000. Jeg har funnet ut at en del ting må bare gjøres lettvint etter hvert. Sånn er det bare. Og det er like spennende for ungene om det er pakket inn i røde poser i stedet for lekkert englepapir... ;-}

I går kveld kom bronsejenta mi igjen fra Polen. Det var godt å se henne. Hun var sliten etter turen, men hadde hatt det kjempefint. Hun hadde kjøpt fine gaver til oss. jeg fikk noen nydelige øredobber som jeg nok skal vise fram etter hvert... ;-}

It`s snowing here today. It`s been snowing all day. I guess it`s the Christmas snow ;-} Todays photo just had to be of the snow.....The hammock is all covered in snow. Not at all as tempting to sit down in, as in the summer ;-] I have wrapped the rest of the advent gifts for the calendar today. Well not exactly wrapped. I bought some bags at the local supermarket. I haven`t got the time to do all the wrapping*lol*My bronzegirl came back from Poland yesterday. It`s good to have her back. She was tired, but she had a great time there.

3 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Ååå så masse snø dåke har fått:)
Her snødde det pittelitt i dag tidleg, men ikkje noko som la seg.
Elles er det kaldt og overskya så det kjem kanskje snø til natta:)
Koselege gåveposar du har kjøpt, og avogtil så må me gjere det litt enkelt.
Ha ein fin kveld.
Klem H.

Mia sa...

Det snør her også, og det har det gjort i et par dager nå. Riktignok litt våt snø, men hvitt og vakkert for det. Og nå er det til og med meldt kaldere vær, så jeg regner med at snøen blir liggende en stund.

Anne på Moseplassen sa...

I dag voknet jeg opp til fantastiske snøbildemuligheter. Og tomt batteri på kamera... aaaaaaaaarg!
Nydelige bilder, og det ordtaket over var noe av det lureste jeg har hørt egentlig :D