fredag, mars 02, 2007

Bokser,bokser og atter bokser......


På grunn av et "lite" snøfall på sørlandet den siste tiden, lå pakken jeg bestilte fra Annas Rom , en hel uke på postkontoret den ble levert inn på....Den brukte også et par dager på reisen hit til det lokale postkontoret,men i går kunne jeg omsider hente den. Jeg har visst vært lite "boksegal" i det siste, og kjøpte meg hele fem nye bokser......To frokostbokser som man f.eks kan ha frokostblandingen eller cornflakes`n i ;-} Og tre kakebokser med koselige blå og hvite striper med blomster på.

Jeg falt jo helt for lavendel vaskemiddelet som jeg kjøpte fra Durance,så jeg bestilte meg en flaske med romspray også ;-} Den lille søte vasen fikk jeg som gave av Anniche. Kjempesnillt!! Oppi vasen hadde hun puttet litt Durance cotton duft som hun anbefalte meg å suge opp i støvsugeren.Og lydig som jeg er ;-}....det gjorde jeg, og her har det duftet deilig etter rengjøringen i dag.

11 kommentarer:

Ellie sa...

De er så fine, de boksene der! Jeg har aldri prøvd Durance-produktene før, men det er jo så mange som anbefaler dem, at man blir sterkt frista. Ha en god helg!

Solstad sa...

Veldig flotte bokser du har kjøpt deg :) Jeg fikk også pakke fra Annas Rom i dag....jeg har forelsket meg helt i skyllemiddelet til Durance, bruker det på sengetøyet....helt nydelig!
Ha en deilig duftende helg! ;)
Klem.

Anita sa...

Those boxes are lovly, I adore this vintage style!

We have been to Paris last week-end and I found some pretty boxes over there, too. But I did not buy them, it would have been too difficult to take them with us in the plane.

However, I found a collections of very nice 100 year old postcards with pretty elegant ladies and cute little children! Can't wait to use them for new craftings and show them on my blog!

Enjoy your week-end!

Mia sa...

Heia Sol! Det var noen herlige bokser du har fått deg da. Jeg har dilla på bokser, jeg også, og de der så bare farlig fristende ut... Og så koselig med Tussi, det skal bli gøy med kattunger. Ønsker meg en kattunge selv, man bør liksom ha en katt på en gård (les småbruk...) Kose deg i helgen Sol, og slapp av, skjønner godt at det er tøft å begynne å jobbe fullt igjen etter lang sykdomsperiode.

Anonym sa...

Å for noen skjønne bokser, herlig farve, så er det jo så godt med noe godlukt rundt omkring. Takk for kommentaren om duken, og jeg synes virkelig du skal sette igang. Ser på det du har sydd så skulle du ikke ha problemer med det. Det som tar tid er all skjæringen av stoffet, og det tar litt på ryggen også, he,he, men det tar man med på kjøpet. Det er jo så kjekt å holde på med.
Landstil ligger bare ca. 1 til 1,5 timer i kjøring fra oss. Har lenge tenkt meg en tur dit, og når jeg så tallerkenhyllen var det et godt påskudd å få seg en tur. Ha en fin kveld og søndag.

MODERN COUNTRY sa...

Hehe, ma le litt, for jeg kjenner meg igjen der ja. Bokser kan man liksom aldri fa nok av til alle vare dippedutter.:) Flotte var de ogsa! Ha en fin lordagskveld

Brith sa...

Flotte bokser!!! Kan ikke bli annet enn en god morgen med dem på frokostbordet ;)
Så at du etterlyste innerputer på Mias blogg....vet de har noen avlange på KID, men vet ikke om d er den størrelsen du tenker på(tror de kostet ca. 75,- og var med dun)
Ha en flott lørdagskveld!
Klem fra Bolina.

Anonym sa...

Det var mye fine ting :) Bokser er så kjekt å ha, overalt! Ha en fin søndag :)

Anonym sa...

Så fine bokser, er VELDIG greit med bokser til å skule litt pøhhh i!

Outi Loimaranta sa...

I just love those boxes! So pretty!

Anonym sa...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now. Keep it up!
And according to this article, I totally agree with your opinion, but only this time! :)