torsdag, mars 01, 2007

En liten hvil....~ A little rest....

Det jeg har mest lyst til for tiden, er å sitte å hvile slik som disse to her.....
Jeg har begynt å jobbe fullt igjen, og er sliten og trøtt om kvelden. Det er ikke mye overskudd til blogging etter jobb, og diverse kjøring til ungenes fritidsaktiviteter,men en surferunde eller to på andres blogger,....ja det har jeg ork til.
Akkurat nå koser jeg meg med "Tid for hjem" på TV2. Artig! Skulle ønske at noen om og gjorde noe liknende i min stue,her jeg sitter midt i malingsspann,malerkoster, møbler, bøker og blomster som står plassert midt på gulvet ........

At the moment, after work,I feel like resting like these two seagulls do. I started full time work this week after my sickleave,and after work ,and driving my kids to their activities in the evening,I feel very tired. Not much time for blogging, but I try to surf and take a look at my favourite blogs( quite a few...)
Right now I`m looking at a tv-program about redecorating houses. I wish someone would come to my house and finish the redecorating of my livingroom ;-} I am sitting here in a mess with furniture everywhere,. Hopefully it willlook great when the room is ready.

4 kommentarer:

Timotei sa...

Å, ja, Tid for hjem...Det skulle jeg jo se, men glemte det helt! Ja, du må passe på å få deg noen hvilepauser innimellom, Sol. Det er jo ikke så lenge siden du ble frisk igjen. Ta vare på deg selv!

litenIda sa...

Kjempeflott bilde!
Skjønner godt at du er sliten! Det gjelder å slappe av litt i blant, det fortjener du!
Så hyggelig med kattunger på vei, forresten! Har skikkelig lyst på katt selv, så nå er jeg misunnelig!
Katten som vi hadde da jeg var lita, Pernille (selvfølgelig oppkalt etter Pernille fra barne-TV), var skikkelig slu når det gjaldt dette med p-piller. Vi klarte ikke å lure de i henne, uansett hva vi gjorde. Virket som om hun alltid visste hvilken dag det var, at det var tid for p-pillen..! :)

Ønsker deg en kjempeflott helg!

Anonym sa...

Herlig bilde, men jeg synes måker er veldig masete da ;) Eller som Odd Børresen sier: Jeg hater måker, de skriker som dyr!
*ler*

Å jobbe fullt er krevende ja, men det går seg nok til

Hilsen fra meg, som surfa inn her via Anniches blogg :)

Q sa...

Beautiful!
All of us need the reminder to rest sometimes. This photo is restful and beautiful.
Thank you.
~Q~