mandag, februar 26, 2007

Familieforøkelse....

Denne frøkenen har vært på ultralyd i dag og fått konstatert at det bor noen små kattepuser inne i magen......;-} Vi har jo hatt mistanke en god stund,men vært litt usikre,siden jeg ga henne P-piller i alle fall to ganger etter at "uhellet" var ute....Men heldigvis ser det ut til at alt står bra til. Vi vet jo at kattene kan føde døde unger hvs de har fåt p-piller etter at de har blitt drektige.
Så nå ventes det altså kattunger i huset om kort tid. Kjempemoro! Vi gleder oss. Jeg er jo helt tussete etter katter.Kommer vel ikke til å orke å gi noen i fra meg en gang. Tussi er halvt skogkatt og er langhåret,håper at ungene blir langhårede også.

Our cat Tussi is expecting kittens. We took her to the wet today,and she had a ultra scan,and the wet could see several kittens in there. Great.We are really looking forward to that. I love cats. Not sure that I will be able to give them away ;-}

13 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Å så nydelig liten pus du har. Og gratulerer så mye med familieforøkelse! Elsker katter..fikk lyst til å introdusere min...kommer om litt.:)

Ellie sa...

For en søt liten pusefrøken, eller er hun pusefrue nå? ;-) Det er så koselig med kattunger. Her bor det to voksne katter, som begge få p-piller, men jeg må si jeg savner kattunger litt. Ønsker deg og den vordende mor en god tirsdag!

Hulda sa...

Så søt Tussie er. :)blir vel artig å få kattunger i huset. Vi har en nabokatt som fikk kattunger, der beholdte de alle kattungene, så der er det ordentlig kattehus. :) de ble født i sommer.

Anonym sa...

Så da skal du altså bli bestemor! He,he...Håper det går bra, det gjør det sikkert, så koselig med kattunger!

Anonym sa...

Vad kul med små kattungar :)

Anonym sa...

Nydelig katt dere har, og ekstra flott at hun har lang pels...
Blir morro med kattebarn i huset...

Ha en flott dag...

Sol sa...

Hmmm, ja nå blir jeg visst bestemor ;-} Tar nok lang tid før jeg blir bestemor på ordentlig,så det kan bli koselig å bli kattebestemor*hihi*
Hun er halvt Norsk skogkatt,derfor har hun lang pels, så jeg håper jo at ungene har det også.....
Nå ligger hun rett ut ved siden av meg, sover og spiser for det meste,og er ikke så veldig glad i å bli koset med heller lenger.Så det er tydelig at noe er i gjære.
Takk for koselige kommentarer dere!

JULIEK sa...

Ja det kan ofte skje det der når de står på p-piller. Har selv sterilisert mine for å være på den sikre siden. Håper hun ikke får så mange da, så du kan beholde dem alle ; )

Sol sa...

Jeg pleier å være flink til å passe på hennemed tabeletter,men da vi var syke alle sammen her ved juletider,så var jeg litt for sløv.Håper at det ikke blir alt for mange,jeg kan nok ikke beholde mer enn en i alle fall. Vi har jo to kaniner(som fortida bor på kjøkkenet) og moren min som bor i leilighet i 1. etg. her har en...så det er nok av dyr i huset ;-} Kunne ikke ha vært foruten dyr jeg....

Anonym sa...

Det hørtes kjempekoselig ut, da blir du liksom "mormor" da. Hadde heller ikke greid å gitt vekk en eneste liten pusekatt, men når de begynne å herje rundt omkring, blir en kanskje bitte, bitte litt lei, hi,hi. Skjønne er de i hvert fall.

Anonym sa...

Næmen så koselig :) får gratulere da....kattunger er jo bare sååå skjønne!!!

Anonym sa...

....klem fra solstad :)

Sigrun sa...

I love my cats also, but sometimes I have the which to kill one, escpecially the little one.

Sigrun