lørdag, februar 10, 2007

Med en enkel Tulipan......- With a simple Tulip

Av og til setter jeg meg ned ved den gamle datamaskinen min.Der har jeg lagret massevis av bilder. Bladde gjennom en mappe fra Februar -04 og der fant jeg denne tulipanen,som jeg fant ut godt kan få livets rett igjen ;-} Siden det er morsdag i morgen gratulerer jeg alle mødre med denne blomsten.

I morgen reiser vi til Fredrikstad for å bryte.(Heldigvis er det datteren,og ikke moren som skal bryte......) Må reise kl. 04.30, og jeg tør ikke en gang tenke på når tid jeg må stå opp......

Hmmmm, tror jeg også må si GRATULERER til Anders Jacobsen også med denne blomsten jeg....Hvem er Anders Jacobsen?????? Jo, det er nemlig Norges beste skihopper for tiden. Han er bare helt suveren,og i kveld vant han i Willingen.Han virker som en utrolig flott fyr.
Jeg har vokst opp med denne idretten. Faren min drev med skihopping,og jeg var med han i alle skibakkene i områdene rundt her vi bor.Jeg prøvde vel litt skihopping selv også,men det lå ikke helt for meg ;-}
Foto:Eurosport

Foto:www.skijumping.pl

Tomorrow is Mothers day here in Norway,and want to say Congratulation to all you mothers out there with this flower. I also want to say Congratulations to Anders Jacobsen, Norways best skijumper. He is fantastic,and tonight he won a skijumping competition in Willingen.I love skijumping. My father did skijumping,and I always went with him to his competitions.

1 kommentar:

Ellie sa...

Vakre blomsterbilder! Jeg er også glad i skihopping. Da jeg vokste opp var det en hoppbakke i nærheten av hjemmet mitt, så jeg har mange gode minner fra hopprenn med pølser og varm buljong :-)