fredag, februar 23, 2007

Et lite vårpust i all snøen ~ A breath of spring

En liten forfriskende tulipanbukett på kjøkkenet til helgen.......
A refreshing boquet of tulips on the kitchen table.....

Jeg hadde litt forskjellige stoffer igjen etter de to brikkene jeg sydde sist, og da ble det nok til en liten hjerteløper på kjøkkenet....og en liten lavendelpose..
I had some fabrics left over from my last sewing project, and made a little tablerunner with hearts and this litle thing for Lavendar in...






GOD HELG!
Happy Weekend!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint!
Tulpaner är underbara.
Trevlig helg på dig också.

Solstad sa...

Så vakre ting du viser :) Du er kjempeflink til å sy altså, misunner deg litt der ;)
Drømmer om en slik tallerkenhylle som din, den er nydelig!
Og den kaken såg veldig god ut *nam*
Ønsker deg ei God Helg !! Klemz.

Mia sa...

Åh, så nydelige bilder Sol! Den brikken din og lavendelposen var bare nydelige. Og tulipaner, de er deilige å ha i hus... Jeg har hvite nå til helgen. Og takk for nok en herlig kommentar i bloggen min - du er bare så god! Og jeg lager gjerne et hjerte til deg, Sol. Hvis du sender meg mail på mia.landliv@hotmail.com, så skal du få et hjerte av meg.

JULIEK sa...

Den løperen var jo bare helt utrolig nydelig. Du imponerer stort altså. Kjempekoselige bilder også. Ha en flott helg : )

MODERN COUNTRY sa...

Så koselig kjøkken du har ! Og du tar virkelig fine bilder. Løperen og dufteposen var jo bare helt utrolig fine !! Mine ynglingsfarger :) Ha en fin helg

Hulda sa...

Virkelig vårlige og fine bilder! Hjerteløperen din ble veldig flott!

Anonym sa...

Så fine bilder - vårlig...
Duken din var nydelig...

Ha en flott helg...

Stina sa...

Tack, så mycket!
Oj, vad du är duktig. Jättefint. Kram Stina

Anonym sa...

Thank you for your coming !
I like also much your blog...
See you !

Emmas inne och ute sa...

Vilken flott hylla med blåvita tallrikar på! Verkligen fin!

Sol sa...

Nilla;Hjertens takk. Ønskerdeg en fortsatt god helg også.

Solstad;Tusen takk. Jeg har hatt en pause i syingen i noen år faktisk.Ble bitt av fotobasillen,og det kreative har mest dreid seg om det,og om fotoredigering.Da jeg begynte å blogge kom sygleden og kreativiteten igjen ;-}Sånne ting går litt i bølgedaler,i alle fall for meg. Kaken smakte herlig.Tallerkenhyllen har værtmine foreldre sin. Var faktisk lei den en stund ;-} Men da jeg malte den i en annen farge, kom den skikkelig til sin rett.

Mia;Tusen hjertelige takk!Jeg ble virkelig fornøyd med det jeg sydde.Fargene er vårlige og spreke. Det blomstrete stoffet har jeg hatt liggende en god stund,det lå nok bare å ventet på denne anledningen...Tulipanene står fint, jeg har faktisk både hvite og orangegule i hus...;-} Tror jeg har fått tulipandilla. Du er ikke vanskelig å skrive herlige kommentarer til Mia,en blir bare så glad inni seg av å se på bildene dine og å lese innleggene dine, sånn er det med den saken ;-}
Og gjett om jeg ble glad da jeg leste at du ville sy et hjerte til meg. Varm klem.Jeg sender deg en mail jeg.

Julie;Tusen hjertens for det. Håper at du føler deg bedre nå.Vet hvordan det føles å være syk over lengre tid.Og jeg blir alltid glad over å vite at du liker bildene mine.God helg fortsatt!

Moderncountry;Tusen takk!Så glad for at du synes det.Begynner å bli fornøyd med deler av kjøkkenet nå,men det skulle ha vært pusset opp litt mer...God helg fortsatt!

Hulda;Mage slags takk ;-} Er også fornøyd med løperen.Det er deilig å kunne presentere litt vårlige bilder nå.Her hos oss ,og sikkert mange andre steder minner det lite om vår for tiden...

Mita;Hjertelig takk!Vi trenger litt vår nå ikke sant ;-}...? God helg til deg også.

Hemme på landet;Tusen takk,så koselig at du så innom til meg.Klem.

Sandrine;Thank you ever so much for your comment! I love your wonderful blog,and so glad you took some time to visit mine ;-}

Emma;Hjertelig takk for at du så innom bloggen,fint med nye bloggere.Jeg er veldig glad i den tallerkenhyllen.Den gir mange muligheter til å dekorere.

Anonym sa...

Koselige bilder ,og en kjempeflott duk :o)