tirsdag, februar 20, 2007

Blått og hvitt ~ Blue and white

Det er vinterferie i heimen, og jeg har fått brukt symaskina litt innimellom rydding og litt andre aktiviteter...Her kan dere se resultatet.....

Jeg hadde noen stoffrester av lin igjen etter at jeg sydde pute,og av disse sydde jeg først en liten lavendelpose og en litt større pose.Det var jo så moro at det ble enda en liten pose,og til slutt et hjerte.Så nå har jeg fått ny kjøkkenpynt ;-}


Den fine lanternen dere ser her, er et nyinnkjøp. Den er så fin med rosa og blå blomster og inskripsjon på fransk.Klikk på bildet for å se det bedre.....

Wintervacation,and I have been able to do some sewing. I had some leftover White linen after the pillow I made with one of my own photos on. I sewed some blue hearts on them. I love blue,and it looks great in my kitchen ;-} Klick the photos to get a better view.

13 kommentarer:

Timotei sa...

Så nydelig og så gjennomført alt sammen var! Skikkelig stilig!

Anonym sa...

Oj såååå fint! Nydelig servise og nydelige poser og hjerter! Kjempe fin lykt også...likte alt jeg!!

Haust sa...

Fantastisk fine kjøkkenbilete! :)

Nette sa...

Åh, så fine poser og hjerte! Ble kjempelekkert sammen med de flotte fatene dine!

Anonym sa...

Posene var nyyyydelig!
Og fatene også.

Ellie sa...

Så herlige bilder fra kjøkkenet ditt! Du har sydd kjempefine ting, passet flott til de fine tallerknene! Lyktene var også nydelige. Ha en god onsdag!

Anonym sa...

Ååå, vilka fina bilder!! Vilka fina påsar , och lyktan var så söt!! Måste också säja vilken fin och inspirerande blogg du har!! Ha en fin vecka!!
Tina/ :)

Anonym sa...

Dette var VIRKELIG NYDELIG... Ble sittende å nyte bildene...
Så koselig og og og.... finner ikke ord, rett og slett flott...

Ha en fin dag...

Ingrid sa...

Så mye fiiint du har sydd.. også passet det jo supert sammen med de nydelige tallerkene! Ha en fin dag!

Sarah sa...

hvor ser det flot ud. Fine ting du har syet.
Hav en god dag

Gita sa...

Såå underbart! Precis så här skulle jag också vilja ha det. Får fortsätta att drömma.

Anonym sa...

Vilka härliga färger. Ser ut att vara ett vackert kök du har!
Ha det bra.

Sol sa...

Tusen hjertelige takk alle sammen for disse flotte kommentarene.Det gjør meg varm om hjertet!