tirsdag, februar 06, 2007

Vinterlys - Winter Light

Dette bildet må du klikke på for å se i stort format, slik at det kommer til sin rett....Det er tatt med zoomlinse og motivet ligger helt på andre siden av vannet fra der vi bor. Morgensola trenger igjennom tåka...det er deilig når dagene blir lysere og lenger.
I dag har jeg fått lagt inn mange av de gamle linkene mine, og noen nye ;-} Snart skal datteren og jeg på konsert med Ole Edvard Antonsen og Marinemusikken. Jeg er sliten etter første dag på jobbe etter sykemeldingen,mend et skal bli koselig å komme seg litt ut av huset en kveld også.

This photo of the hill on the other side of the lake from where I live,is taken with a zoom lense.The morningsun cuts through the fog. I think it`s great when the days get brighter and longer ;-} Klick the photo to see it in its original size.
I`ve managed to add some of my old links today,and some new ones. My daughter and I will go to a consert with Ole Edvard Antonsen soon. he is a well known trumpet player in Norway.And he is going to play together with the Royal Marine band.I`m tired from my first day at work after my LONG sick leave.but I`m looking forward to the consert.

6 kommentarer:

Mia sa...

Nyyydelig bilde, Sol! Det er jo så vakkert der du bor. Så fint at du er blitt frisk nok til å begynne å jobbe. Men ikke rart at du er sliten etter første dag.

Ser du har hatt forandringer i bloggen etter bytte. Jeg må si at jeg gruer meg til å bytte til "New Blogger", tror den dagen jeg må gjøre det, så blir det slutt på bloggingen min...

Timotei sa...

Å, så flott bilde! Skjønner godt at det er tøfft å begynne å jobbe igjen etter å ha vært syk så lenge. Du får ta en dag om gangen. Pass på deg selv og kos deg i kveld sammen med datteren din!

Anonym sa...

Nydelig bilde. Ikke rart du er sliten etter første dag, det går seg nok til etter hvert. Gratulere med datteren og 1. plass i bryting, flink er hun. Ser at dere ikke har fritidsproblemer, kjenner til det, men mine er så store nå at alt dette er slutt. Håper du har kost det på konserten.

Solstad sa...

Nydelig bilde!!
En dag om gangen er en veldig god leveregel som jeg har lært meg etter å gått sykmeldt 6 mnd. :)
Ta godt vare på deg selv. Stor klem.

Hulda sa...

Fint at du er kommet deg i jobb igjen, det er jo godt å få kommet i gang igjen etter sykemelding.

Bilde du har tatt er virkelig flott, man kan se tåkedottene så tydelig.

Q sa...

Wow!
You live in a very beautiful spot on Mother Earth.
This photo takes my breath away.
~Q~