fredag, februar 09, 2007

Pakkepost!!!

I dag kom pakken i posten ;-} Den fra Annas Rom. Jeg gledet meg veldig til å åpne og se på det jeg hadde bestilt, og jeg ble absolutt ikke skuffet ;-}

Alt var så godt pakket inn, og jammen lå det ikke en ekstra gave der også,og verdens vakreste kort fra snille Anniche. Tusen hjertelig takk. Du er bare helt topp.Sånn er det med den saken!

Jeg kjøpte en fin liten sølvplett brikke, den var nydelig. Og så har jeg sett så mange som skryter av vaske-preparatene til Durance,og jeg ville også prøve noe av det. Brukte den da jeg tok fredagsrengjøringen i dag, og har blitt helfrelst. Kjøpte en flaske med "all round" Det dufter jo så utrolig godt. Kommer nok til å kjøpe mer av det merket! Veldig fornøyd.

Jeg bestilte denne flotte gamle kjøkkenevkten. Hadde sett på den lenge, og tenkt at den ville ta seg godt ut på kjøkkenhylla mi......Og som dere ser, det gjør den.

Har dere sett nydeligere gave og kort kanskje?....så sart og fint pakket inn. Vakkert bilde. Tenk å kunne ta en så nydelig foto av et lite barn......Inni pakken lå dette. En fin liten glasskål med te-lys i og en liten pakke med papirlommetørklær. Passer bra for en forkjølet sjel ;-}

Jeg har satt den lille glasskålen oppå den lille sølvbrikken. Det ble kjempefint.
Jeg anbefaler et besøk i den koselige bloggen til Anniche. God helg!

12 kommentarer:

JULIEK sa...

Åja er det ikke utrolig koselig med pakke derfra. Det er noe med måten de er innpakket på og personlige kort og gaver, det gir så mye varme. Har en pakke på vei hit nå, gleder meg. Har kjøpt husvask med lavendel duft. Tror det blir bra : )

Sol sa...

Kjempemoro med pakke fra Anniche, skjønner ikke hvordan hun får tid til alt jeg. Så fint innpakket, og virkelig lagt sjela si i det....
Jeg kjøpte sånn husvask, og har gått og åpnet på flasken og luktet på den flere ganger i dag....barnslig som få. men de små gledr vet du....de er de beste. Klem.

Anonym sa...

Så koselige flotte ting, har også bestilt meg en sølvbrikke derfra, går ut fra at den kommer i morgen. Nå har jeg hørt så mye skryt av det vaskemiddelet at jeg må prøve det selv, får håpe det svarer til forventingene da. Ønsker deg en god helg, kos deg, klem fra meg.

Anonym sa...

Hei Sol!
Så hyggelig at du var så fornøyd da:) Ikke noe som gleder meg mere enn fornøyde kunder og bloggvenner!
Jeg syns også det kortet er så vakkert!
Tusen takk for handelen, veldig takknemlig!
Stooooor klem fra meg til deg du skjønne jente!!!!!

Nette sa...

Hehehe, jeg fikk lignende pakke i går jeg også...har tatt ordentlig husvask i dag, det lukter SÅÅÅÅ godt! Flotte ting du har bestilt fra Annas, holdt meg til lavendel-stash denne gang, men det er MYE jeg kunne ha tenkt meg å bestille der ja! God helg til deg!

Dans på roser... sa...

Takk for koselig besøk i bloggen min! Så koselig blogg du har! Kommer gjerne hit igjen! :)

Anonym sa...

Vilken underbar bild och fint paket! Och silverfatet gillar jag. Jag gillar silver mer och mer, att ta fram det till vardags och verkligen använda det! Trevlig helg!

Hulda sa...

Så koselige ting du har kjøpt fra Annas rom. God helg!

Anonym sa...

Nydelige ting fra Annas Rom, var og hentet pakke derfra i dag jeg også, blir sååååå fristet....

Ha en fin helg!

Sigrun sa...

Sol, is your collage made with picasa?

Sigrun

Sarah sa...

Så utroligt fine ting du havde bestilt. Kortet er virkelig fint.
Hav en god weekend.

Sol sa...

Jeg gleder meg enda over pakken jeg fikk i går ;-}Tusen takk dere for koselige kommentarer. God helg til dere også!
Sigrun: No, I make my collages in Photo Shop. I have`nt heard of Picasa. maybe that`s something I should try out.....?